راه‌اندازی پنج مرکز کافه کارآفرینی در استان مازندران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست اداره کل تعاون مازندران از راه اندازی پنج مرکز کافه کارآفرینی و ۱۸ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، علی باقری صبح سه شنبه در دیدار با مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان با اظهار اینکه ۲۱ مرکز مشاوره و شتاب دهنده کارآفرینی در استان راه اندازی شده است، برای کسب و کارهای موفق نیازمند جوانانی دارای مهارت هستیم.

وی با اظهار اینکه کارآفرینی مسئله‌ای مهم در جهش تولید به شمار می‌رود، وجود سه مرکز شتاب دهندگی و پنج مرکز کافه کارآفرینی را از جمله برنامه‌های کسب و کار در استان ذکر کرد.

باقری عنوان کرد: باید سرمایه‌ها را به کسب و کارهای نوآور و بازارپذیر هدایت کنیم از این ۱۸ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی در استان راه اندازی شده است.

سرپرست تعاون مازندران راه اندازی دو باشگاه کارآفرینان نوجوان را از دیگر اقدامات بیان کرد وگفت: اعتلای فرهنگ کارآفرینی و تربیت نسل نواندیش و خلاق از جمله اهداف است و تلاش داریم برای توانمندسازی دانش آموزان و تقویت باور نسبت به خود و کشف خلاقیت‌ها برنامه ریزی کنیم.

باقری با اظهار اینکه تقویت اکوسیستم کارآفرینی استان و افزایش ضریب موفقیت کارآفرینان نوجوان و کارآفرینان استان با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و مراکز رشد محقق می‌شود، سرمایه گذاری در این حوزه‌ها را ضروری دانست.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا