معاون قوه قضاییه بر ضرورت تعریف ساختار ثابت در حوزه استارتاپ‌ها تاکید کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در سومین و آخرین روز جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها با محوریت کارآفرینی شرکت کرد و به مسائل و چالش‌های مشارکت‌کنندگان در این رویداد پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، علی غلامی گفت: استفاده از ایده دیگران قبل از این که یک توصیه دینی باشد، اقتضای عقل است. وقتی افرادی کاری را در یک بازه زمانی طولانی انجام داده‌اند و نکاتی را می‌توانند تذکر دهند که ممکن است ما هیچ‌گاه به آنها پی نبریم، لذا شرط عقل است که از این فرصت بی‌نظیر استفاده شود.

وی عنوان کرد: جرم همیشه از مجرمان یک قدم عقب‌تر است و چون با گستره جرم و سرعت به روز شدن آن‌ها مواجه‌ایم، پیشگیری از آن‌ها برای یک معاونت سخت و ناممکن است. وقتی که کسی با تجربه چندین ساله در مواجهه با جرائم مختلف می‌تواند به ما کمک کند و از ما جلوتر است، باید از این فرد استفاده کرد.

غلامی به مسائل و مشکلات مطرح‌شده درحوزه استارتاپ‌ها پاسخ داد و گفت: بسیاری از مشکلات مطرح شده در حوزه استارت‌آپ‌ها به دلیل تازه بودن این حوزه بوده و امری طبیعی است و پیشنهاد می‌کنم که مسائل اصلی احصاء شود تا با هم‌اندیشی و با استفاده از این معاونت رفع شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پیشنهاد داد که ساختار ثابتی تعریف شود که بر اساس آن ویترین ایده‌ها راه اندازی شود و نقش واسطه را بین شرکت‌های استارت‌آپی و دیگر نهادها و سازمان‌ها در برآورده کردن نیازهای آنها ایفا کند.

وی ساختار ثابت را مقدمه فعالیت‌های بعدی دانست و عنوان کرد: وقتی این ساختار شکل بگیرد و رسمیت یابد و ماهیت حقوقی شرکت‌ها تثبیت و تایید شود، می‌توان برای سایر مسائل رایزنی نمود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا