درباره افزایش مراکز کارآفرینی کوثر در منطقه ۱۰ تهران

شهردار منطقه ۱۰ شهر تهران از افزایش مراکز کارآفرینی کوثر در منطقه ۱۰ تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، مهدی اخ‌الصنایع با اشاره به فعالیت مراکز کارآفرینی کوثر به عنوان نهاد توانمندسازی زنان فعال جامعه اظهار کرد: مراکز مهارت‌آموزی کوثر زیر نظر شهرداری فعالیت دارند و عمده مأموریت این نهاد، آموزش مهارت‌های کاربردی برای اشتغال و کارآفرینی بانوان است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال دو مرکز کوثر دیگر به مجموعه مراکز کارآفرینی کوثر در منطقه 10 تهران اضافه می‌شود، ادامه داد: با راه‌اندازی این دو مرکز کارآفرینی، در مجموع ده‌ها فرصت شغلی ایجاد می‌شود و منفعت اقتصادی حاصل از فعالیت‌های این مراکز نصیب زنان سرپرست خانوار می‌شود.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه تولید پوشاک و خیاطی از جمله فعالیت‌های این مراکز در منطقه 10 است، اظهار کرد: طبق قانون وزارت کار به این بانوان حقوق و بیمه تعلق می‌گیرد، همچنین علاوه بر حقوق، بسته‌های معیشتی برای آنها در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه 10 گفت: تاکنون چهار مرکز کارآفرینی کوثر واقع در مجموعه شهربانو، بوستان خانواده، بوستان هفت‌چنار و خیابان شهید رنجبر در این منطقه ایجاد شده است و اولویت ارائه مهارت‌های آموزشی و دیگر خدمات یاد شده به بانوان سرپرست خانواده و بانوان بد سرپرست است البته در صورت فراهم بودن امکانات، زنان فاقد این چالش‌ها می‌توانند از خدمات این مراکز بهره ببرند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا