اختصاص اعتبار استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی ویژه شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی گفت: اعتبار حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا، به میزان 70 درصد هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی و تا سقف 200 میلیون ریال است که از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی (مراکز با وضعیت عضویت فعال به بالا) قابل دریافت است.

به گزارش کارآفرینی پرس، رضا اسدی‌فرد، معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران به منظور افزایش بهره‌وری زیرساخت‌های آزمایشگاهی کشور ایجاد شده‌است، گفت: این شبکه آزمایشگاهی، خدمات متنوعی در حوزه‌های فنی و مهندسی همچون مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوافضا، معدن، حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، حوزه‌های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، حوزه های علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و … توسط مراکز عضو این شبکه ارائه می‌شود.

وی تصریح‌کرد: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بخشی از هزینه‌های استفاده از خدمات آزمایشگاهی را در قالب یارانه دریافت خدمات از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی پرداخت می‌کند.

به گفته او، اعتبار حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا، به میزان 70 درصد هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی و تا سقف 200 میلیون ریال است که از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی (مراکز با وضعیت عضویت فعال به بالا) قابل دریافت است.

وی در خصوص فرایند حمایت افزود: متقاضیان جهت دریافت این حمایت، نخست باید به سامانه خدمات اعتباری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به نشانی my.labsnet.ir مراجعه و درخواست فعال‌سازی اعتبار ویژه شرکت‌های ‌دانش‌بنیان نوپا در بخش اعتبارات و بارگزاری مستندات را ثبت کنند. در در مرحله دوم، درخواست توسط شبکه آزمایشگاهی بررسی شده و در صورت تائید درخواست اعتبار فعال خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: مهلت استفاده از این اعتبار تا پایان اسفند 1402 است. مستندات لازم برای دریافت این حمایت، شامل طرح تحقیق و توسعه محصول مورد نظر و آزمون‌های درخواستی است که شرکت نوپا باید به صورت مختصر و مکتوب در زمان ثبت درخواست، در سامانه بارگزاری کند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا