مجوز کاریابی‌های غیرفعال سیستان و بلوچستان لغو شد

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از لغو مجوز کاریابی‌های غیرفعال این استان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا؛ محمد عزت‌یار امروز دوشنبه (۲۲ آبان) در جلسه هیأت استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی استان گفت: مدت اعتبار مجوز دفاتر کاریابی از تاریخ صدور ۵ سال است و تمدید آن منوط به ارزیابی و تایید عملکرد کاریابی در هیات استانی است.

وی افزود: احصای فرصت های شغلی، معرفی متقاضیان به فرصت شغلی، به کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی از وظایف کاریابی‌هاست و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند برای تامین نیروی کار خود به کاریابی‌های مجاز در سطح استان مراجعه کنند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: مراکز کاریابی در سطح استان باید افراد جویای کار را به فرصت‌های شغلی معرفی کنند و هم‌چنین اطلاعات بکار گمارده شدگان را در سامانه جستجوی شغل به ثبت رسانند.

عزت‌یار با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان وضعیت آمار و عملکرد کاریابی‌های استان و ساماندهی و پالایش این مراکز را بررسی می‌کند، ادامه داد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی‌های غیرفعال حذف می‌شوند تا ظرفیت‌های جدید برای ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم شود.

وی گفت: در هشت ماهه سالجاری مجوز ۴ کاریابی لغو و فعالیت ۴ کاریابی دیگر بصورت موقت تعلیق شد.

عزت یار اظهار کرد: هم‌اینک ۸ کاریابی غیر دولتی در استان فعال هستند.

انتهای پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا