اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره شبیه‌سازی کسب‌وکار ویژه دانش‌بنیان‌ها

ثبت نام در دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، در سال‌های اخیر و در کشورهای توسعه‌یافته، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها به سمت آموزش‌های غیر رسمی و غیر مستقیم روی آورده‌اند و در این بین بازی ایفای نقش و بازی‌های جدی که از آن‌ها تعبیر به بازی افراد بالغ نیز می‌شود؛ جایگاه ممتازی یافته‌اند.

بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های مدیریت و کسب و کار به بازدیدکننده این فرصت را می‌دهد که یک کسب و کار را مدیریت کند و تصمیماتی درباره چگونگی رشد کسب و کار بگیرد.

به همین منظور ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار برای توسعه قابلیت‌های مدیریت و کارآفرینی با استفاده از شبیه‌سازی‌های کسب و کار را برگزار می‌کند.

دوره شبیه‌سازی کسب و کار ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه مواد و ساخت پیشرفته طی سه روز (مجموعا ۲۴ ساعت) برای مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط، کارشناسان ارشد شرکت‌های کوچک و متوسط با هدف جانشین پروری و تربیت مدیران میانی برای شرکت‌های بزرگ برگزار می‌شود.

این دوره در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۶ مردادماه (از ساعت ۹ تا ۱۷) مردادماه در سالن شیخ بهایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود و شرکت‌های فعال در حوزه مواد و ساخت پیشرفته می‌توانند با معرفی یکی از اعضای شرکت از مزایای حضور در این دوره بهره‌مند شوند.


هزینه شرکت در این دوره برای هر نفر چهار میلیون تومان برآورد شده است (شامل هزینه میان وعده، ناهار، گواهی…) که با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از حمایت ۵۰ درصدی برای شرکت در این دوره استفاده کنند.

نمایش حوزه‌های گوناگون تصمیم‌گیری مدیران در راه‌اندازی و اداره یک بنگاه به صورت به هم پیوسته و در کنار هم، یادگیری تئوری‌ها و مفاهیم اصلی مدیریت کسب و کار در عمل، ایجاد فضایی برای ارتباط و شبکه‌سازی میان افراد با گرایش‌های تحصیلی و تجارب کاری متفاوت و ایجاد بستری برای خودارزیابی در حوزه قابلیت‌های مدیریت کسب و کار از اهداف برگزاری این دوره است.

در پایان این دوره گواهی شرکت در کارگاه از سوی ستاد مواد و ساخت پیشرفته اعطا می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف (ویژه شرکتهای دانش‌بنیان) با ارسال معرفی‌نامه از شرکت دانش بنیان از طریق نشانی الکترونیک یexpert۱@amc.isti.ir درخواست کد تخفیف کنند. 

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام از اینجا اقدام کنند.

انتهای پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا