همایش ملی مطالعات جدید کارآفرینی در سمنان برگزار شد

چهارمین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار با معرفی برگزیدگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان پایان یافت.

 ️به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: متخصصان و پژوهشگران کسب و کار و کارآفرینی از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و صنعتی داخلی و خارجی در مجموع ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال کردند که ۱۵ مقاله به زبان انگلیسی و ۱۶۵ مقاله به زبان فارسی را تشکیل می‌داد که از این تعداد ۱۲۳ مقاله بصورت سخنرانی و ۴۲ مقاله بصورت پوستر در دو بخش ارائه حضوری و مجازی پذیرش شد.

مهدی منصوری از انتخاب ۲۰ موضوع تخصصی برای محور‌های اصلی ارائه مقالات این همایش خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت رویکرد پرورش دانش آموزان کارآفرین ۶ موضوع از مجموع موضوعات این همایش به نقش آموزش و پرورش اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه ۱۸ نهاد، دستگاه اجرایی، مرکز دانشگاهی و بنیاد و شرکت برای برگزاری این همایش با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان همکاری کردند افزود: یک برگزیده ملی و بین المللی در هر محور جشنواره با رای نهایی و بررسی داوران بعنوان منتخب انتخاب و گزیده مقالات نیز در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.

در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی از توانمندی‌های دانشگاه استان در بخش شرکت‌های دانش بنیان و تولیدات فناورانه نیز به مدت یک روز دایر شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا