آغاز فعالیت کانون کارآفرینان برتر خراسان جنوبی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: کانون کارآفرینان برتر خراسان جنوبی از امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد و تشکیل این کانون گامی برای توسعه کارآفرینی است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، جواد اشرفی روز پنجشنبه در اولین نشست هیات امنای کانون کارآفرینان برتر استان افزود: اعضای هیات امنای کانون کارآفرینان برتر رسالت سنگینی برای تحقق اهداف مورد نظر دارند و دستگاه‌های اجرایی استان و معاونت اقتصادی استانداری پای کار هستند تا تشکیل این کانون، منجر به توسعه کارآفرینی در خراسان جنوبی شود.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد رئیس کانون کارآفرینان برتر استان یا نمایندگان کانون در کارگروه‌های مربوط استان حضور پیدا کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: اعضای هیات امنای این کانون باید اولویت‌های مربوط به هر بخش را مشخص کنند و آنها را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهند تا بر این اساس اعتبارات مورد نظر هزینه شود.

وی با بیان اینکه هیات امنای کانون باید برای برگزاری جلسات، برنامه مشخص فصلی تهیه کند افزود: مدیرانی که عضو هیات امنای کانون کارآفرینان برتر استان هستند باید به شخصه در جلسات کانون شرکت کنند و چنانچه مدیری فرصت حضور در جلسات کانون را ندارد، اعلام کند تا فرد دیگری جایگزین او شود.

اشرفی تصریح کرد: کار این کانون از امروز به طور رسمی شروع می‌شود که کار سختی است و نیاز به انسجام و مدیریت دارد.

وی گفت: پیشنهادهای مورد نظر را برای طرح در کارگروه‌های مربوط می‌توانید ارسال کنید و اگر در قوانین موجود در حوزه کسب و کار مشکلاتی وجود دارد، موارد پیشنهادی از طریق نمایندگان برای اصلاح در مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا