تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در استان فارس

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار فارس از تسهیل دریافت مجوزهای کسب و کار با همکاری دستگاه‌های ذی ربط در استان فارس خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، محمد هادی ایمانیه، بعد از ظهر چهارشنبه در شورای عالی بسیج بیان کرد: در حوزه مهار تورم می‌تواند فعالیت‌های نرم افزاری در استان‌ها انجام شود تا نسبت به مهار تورم اقدام کرد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس اضافه کرد: با حذف بروکراسی اداری توسط دستگاه‌های اجرایی می‌توان در حوزه رشد تولید فعالیت‌های مثمر ثمری انجام داد.

ایمانیه گفت: با توجه به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» در استان فارس مقرر شده تا شرایط دریافت مجوزهای کسب و کار تسهیل شود.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از مصرف کننده نهایی دو هزار فروشگاه در فارس نسبت به عرضه مواد غذایی بدون واسطه اقدام کرده‌اند.

ایمانیه از توجه ویژه به حوزه گردشگری و توسعه این شاخص اقتصادی در استان فارس خبر داد.

وی در خصوص بانک‌های خصوصی نیز بیان کرد: پنج بانک خصوصی در استان فارس منابع مردمی را جمع آوری کرده ولی در سایر استان‌های کشور تسهیلات ارائه می‌دهند از این رو به آنان اعلام شده که یا سهم تسهیلات در استان را افزایش دهید یا از استان فارس خارج شوید.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به خام فروشی در معادن فارس متذکر شد: مجلس باید قوانینی تصویب کند که شرایط برای خام فروشی محصولات معدنی از بین برود.

وی در خصوص فعالیت‌های کشاورزی استان فارس یادآور شد: ٣٠ درصد از تولیدات کشاورزی استان فارس تبدیل به ضایعات شده از این رو اگر برخی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نسبت به ارائه تسهیلات به صنایع تبدیلی اقدام کنند ضایعات کشاورزی در فارس به حداقل می‌رسد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا