نام پارک فناوری دانشگاه آزاد به «صنایع منطقه‌ای و تجاری‌سازی» تغییر یافت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در بیست و چهارمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان نام پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد به “صنایع منطقه‌ای و تجاری‌سازی” تغییر پیدا کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، در این جلسه که روز دوشنبه با حضور دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری، دکتر قباد بهزادی‌پور مدیرکل سراهای نوآوری، دکتر عبداله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی، دکتر محمدجواد صدری مهر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد و دیگر اعضای شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان در سالن کنفرانس معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، به بررسی طرح توجیهی پروژه گلخانه‌ای هوشمند واحد علوم و تحقیقات و طرح توجیهی استحصال اکسید تیتانیوم از خاک المنیت واحد کرج اختصاص پیدا کرد.

به نقل از دانشگاه آزاد، در این جلسه مقرر شد طرح توجیهی پروژه گلخانه‌ای هوشمند در کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. همچنین موافقت در خصوص طرح استحصال اکسید تیتانیوم از خاک ایملنیت نیز منوط به اصلاح و ارائه مجدد طرح کسب و کار شد.

در پایان این جلسه نیز نام پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد به “صنایع منطقه‌ای و تجاری‌سازی” تغییر پیدا کرد و مقرر شد سرپرست سرا به اداره کل سراهای نوآوری معرفی شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا