رقیه زنگنه‌نژاد: کارآفرینان و بنگاه‌های اقتصادی بانوان استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تقویت کارآفرینان اجتماعی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی بانوان را مورد تأکید قرار داد و گفت: اکنون کارآفرینان اجتماعی و بنگاه‌های اقتصادی بانوان در استان مورد حمایت قرار دارند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، «رقیه زنگنه‌نژاد» ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، جایگاه زن را در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند و والا دانست و اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی، بانوان ایرانی با ایثارگری و فداکاری که در همه عرصه‌ها از خود نشان داده‌اند به‌عنوان یک الگو و اسوه برای همه زنان جهان نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه زنان نظام اسلامی با حفظ اصالت خانه و خانواده و اقتدار در میدان‌های پیشرفت علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش ایفا می‌کنند گفت: دشمن سعی دارد با تبلیغات ابلهانه و ظاهر بینانه زن مسلمان ایرانی را از هویت ملی و دینی خود دور کند چون یکی از نقاط درخشان، زرین و بنیادین کارنامه جمهوری اسلامی موضوع زن و خانواده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر رویکرد دولت سیزدهم را تقویت زنان فرزانه، صاحب اندیشه، نخبه علمی و اجتماعی دانست و بیان کرد: در این دولت زنان تاثیرگذار در حل مسائل راهبردی کشور، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و ایجاد نهضت‌های اجتماعی برای تعالی و تحقق تمدن نوین اسلامی‌ گام برمی‌دارند.

زنگنه‌نژاد از برگزاری برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام شهرستان‌های 10 گانه استان خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری تور مقاومت برای مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی، همایش بزرگ نشان مادری و تجلیل از مادران اثرگذار و مادران و همسران شهید از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز زن در استان بوشهر است.

وی حمایت از بانوان و زنان کارآفرین را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای اشتغال زنان و بانوان طرح‌های مهمی در عرصه‌های مختلف در حال اجرا است که راه‌اندازی نمایشگاه عرضه محصولات از آن جمله است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تقویت کارآفرینان اجتماعی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی بانوان را مورد تأکید قرار داد و گفت: اکنون کارآفرینان اجتماعی و بنگاه‌های اقتصادی بانوان در استان مورد حمایت قرار دارند.

زنگنه‌نژاد از راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: جشنواره ورزشی در پارک بانوان شهر بوشهر و میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از دیگر برنامه‌های استان بوشهر برای بزرگداشت روز زن و مادر است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا