افتتاح نخستین اتاق صنعت در پارک فناوری پردیس به نام شرکت پالایش نفت تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 نخستین اتاق صنعت در پارک فناوری پردیس با حضور مدیرشرکت پالایش نفت تهران و مدیرپارک فناوری پردیس به نام پالایشگاه نفت تهران افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا،  در حاشیه هشتمین نشست روابط عمومی های شرکت‌های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت نفت و پالایشگاه های کشور با هدف تسهیل ارتباطات با شرکت های دانش‌بنیان و استارت‌آپی و ایجاد رابطه ۲ سویه در راستای پیوند نوآوری با صنعت، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران و رئیس پارک فناوری پردیس اولین اتاق صنعت در پارک فناوری به نام شرکت پالایش نفت تهران افتتاح شد.

این رویداد در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در جهت حمایت و شناسایی شرکت های دانش بنیان و ایجاد بستری مطلوب برای همکاری فی ما بین با استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان انجام شد.

قرار است در این دفترکار کارشناسانی از شرکت پالایش نفت تهران طی برنامه زمانبندی شده و بر اساس نیازمندی‌های از پیش تعیین شده با نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان برای حمایت از ایده های جدید، خلاقیت، نوآوری و به کار گیری توان داخلی با هدف به کار بستن ایده‌ها و بومی سازی تجهیزات جلسات کارشناسی برگزار کنند.

شرکت پالایش نفت تهران که در شهرستان ری واقع شده یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های نفت و بنزین کشور به شمار می‌آید که به تنهایی بیش از ۴۰ درصد سوخت کشور را تامین می کند.

ناحیه نوآوری پردیس با محوریت پارک فناوری پردیس و با رویکرد فرا بخشی و با کارکردهای چون ایجاد محیطی مناسب کسب ‌و کار برای فعالیت و حضور حرفه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور در جهت حفظ نخبگان و جذب متخصصان ایرانی و برآورده سازی نیازهای پیچیده فناوری کشور برای تحقق محصولات فناورانه در عرصه تولید صنعتی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر (جسورانه) و سایر خدمات تخصصی بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می کند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا