هفتمین فراخوان جشنواره امین‌الضرب منتشر شد

براساس گزارش دبیرخانه جشنواره امین‌الضرب، فراخوان هفتمین دوره این جشنواره با شعار «کارآفرینی، احیای سرمایه اجتماعی و ترویج گفتمان اقتصادی» امروز در سایت اتاق بازرگانی تهران منتشر شد.  

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، این جشنواره هرساله با همت اتاق تهران و با هدف قدردانی از تلاش‌های فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی برگزار و برندگان هر دوره لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب را دریافت می‌کنند.

جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب امسال تلاش می‌کند که ضمن توجه به موضوع کارآفرینی و تکریم آن، به ترویج گفتمان اقتصادی در جامعه نیز توجه ویژه داشته‌باشد. دبیرخانه جشنواره در توضیح انتخاب این شعار اشاره کرده است که ترویج گفتمان اقتصادی به منظور کمک به توسعه اقتصاد ملی و ایجاد بسترهای کارآفرینی یکی از مهمترین موضوعات روزاقتصاد ایران است. بنابراین جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب هم تلاش می‌کند در جهت ترویج گفتمان اقتصادی، گام‌های موثری بردارد.

علاقمندان به شرکت در هفتمین جشنواره کارآفرینی امین الضرب می توانند تا نیمه اول آبان ماه ، از طریق ثبت نام در سایت اتاق تهران، در این جشنواره شرکت کنند .

همچنین در بخش جنبی هفتمین جشنواره امین‌الضرب، برای اولین بار، جایزه «تعالی سازمانی» هم اهدا خواهد شدکه علاقمندان به شرکت در این بخش از جشنواره امین‌الضرب نیز می‌توانند طی فراخوان جداگانه‌ای که متعاقبا” اعلام می‌شود، شرکت کنند.

اختتامیه جشنواره امسال امین‌الضرب در فصل زمستان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
اتاق بازرگانی، صنایع،معادن وکشاورزی تهران

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا