فراخوان شرکت در کارگاه آموزشی آشنایی با شرکت‌های خلاق و نوآور اعلام شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز فراخوان ثبت نام در کارگاه آموزشی شرکت‌های خلاق و نوآور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، دکتر علی صدر با اعلام این خبر افزود: به منظور آشنایی با نحوه شکل‌گیری، ارزیابی، مسائل حقوقی و امتیازات قانونی شرکت‌های خلاق و نوآور و افزایش سطح آگاهی ذی‌نفعان، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگاه آموزشی تحت عنوان آشنایی با شرکت‌های خلاق و فرآیندهای تأسیس و ارزیابی ۳۰ شهریورماه سال جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

دکتر صدر افزود: تمامی دست اندرکاران حوزه پژوهش و فناوری اعم از همکاران واحدهای استانی، مراکز آموزش علمی کاربردی فعال، مراکز رشد و نوآوری استان ها، مدرسان و خصوصاً هسته‌های فناور و شرکت‌های دانشگاهی می توانند از طریق نشانی https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/691/khalagh در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این دوره آموزشی ، زمینه آشنایی با مباحث تخصصی حوزه شرکت های نوآور و صنایع خلاق و نقش آفرینی بیشتر فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری دانشگاه در عرصه اقتصاد صنایع خلاق کشور و بسترسازی برای تحقق عملی شعار سال فراهم شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا