قوانین و مقررات فروشگاه کارآفرینی پرس

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کاربر می‌پذیرد که قبل از ثبت نام در کارآفرینی پرس این قرارداد را با دقت خوانده است و برای استفاده از این سایت کلیه مفاد آن را می‌پذیرد. همچنین کارآفرینی پرس حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد و خریدار باید برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

قرارداد و توافق‌نامه کارآفرینی پرس

ضمن عرض خوش‌آمد به شما کاربر گرامی، خواهشمند است قبل از هر خرید، موارد ذیل را با دقت مطالعه کنید. زیرا، ورود به کارآفرینی پرس و ثبت سفارش شما به‌ معنی پذیرفتن قوانین و مقررات این سایت است. همچنین به استحضار می‌رساند، سایت کارآفرینی پرس طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاسیس گردیده و کلیه مجوزهای لازم برای آن اخذ شده است. ازاین‌رو، متن حاضر توافق‌نامه و قرارداد حقوقی و لازم‌الاجرا بین «کاربر» و «سایت کارآفرینی پرس» خواهد بود (این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی است).

لطفا به این نکته نیز توجه داشته باشید که در هر زمان کاربر می‌پذیرد که هرگونه تغییر در قوانین و مقررات کارآفرینی پرس، به معنی جایگزین شدن با ضوابط و توافق‌های قبلی است. ازاین‌رو، تاکید می‌شود، حتما قبل از هر خرید، به صفحه قوانین و مقررات کارآفرینی پرس رجوع نمایید و به اصلاحات بعدی آن توجه کافی داشته باشید، تا بتوانید خرید هوشمندانه و آگاهانه‌ای را انجام دهید.

تعریف واژگان

  • فروشگاه آنلاین: فروشگاهی در بستر اینترنت که امکان فروش محصولات، خدمات و دریافت وجه از طریق آن امکان‌پذیر است
  • کارآفرینی پرس: یک (سایت) به نشانی https://www.karafarinipress.ir است که در واقع یک زیرساخت آنلاین برای توزیع و فروش محصولات کالاهای مجاز بوده و طبق قانون تجارت فعالیت می‌کند و کلیه حقوق مادی و معنوی آن متعلق به کارآفرینی پرس است
  • کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی (خریدار و بازدیدکننده و…) که از سایت کارآفرینی پرس استفاده می‌نماید. اشخاص با ثبت‌نام در سایت قبول می‌کنند که کلیه مفاد قرارداد و قوانین و مقررات را مطالعه کرده و طبق آن از کارآفرینی پرس استفاده می‌کنند
  • تعریف مشتری، مصرف‌کننده یا خریدار در سایت خرده‌فروشی آنلاین کارآفرینی پرس چیست؟ به شخص حقیقی یا حقوقی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، نسبت به ثبت سفارش و عملیات پرداخت اقدام نماید. همچنین با توجه به این‌که کارآفرینی پرس مبتنی بر قانون تجارت الکترونیک است، در نتیجه خریدار، مشتری یا مصرف‌کننده (Consumer) هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای اقدام به خرید و سفارش کالا یا خدمات می‌کند
  • قرارداد: به مجموعه‌ی شرایط توافق شده به صورت الکترونیکی یا مکتوب بین کارآفرینی پرس و یا خریدار اطلاق می‌شود که مطابق آن، امکان فروش کالا و خدمات در (فروشگاه آنلاین) کارآفرینی پرس فراهم شده و مفاد آن به تایید خریدار می‌رسد و برای طرفین لازم الاجراست
  • محصول: انواع کالاها که قرار است از طریق کارآفرینی پرس به مشتری ارائه شود.
  • حساب کاربری: کاربر از طریق این حساب کاربری با اختصاص نام کاربری و رمز عبور می‌تواند فهرست محصولات خریداری ‌شده یا منتشرشده خود را مشاهده و مدیریت کند. همچنین مشخصات کاربر در حساب کاربری درج ‌شده و قابل ‌ویرایش و بروز رسانی است و همچنین تامین‌کننده توسط آن به پنل دسترسی خواهد داشت.
  • ابلاغیه‌ها: موارد اجرایی هستند که در طول مدت همکاری از طریق تیکت، پنل کاربری یا ایمیل از سوی کارآفرینی پرس به صورت الکترونیکی ابلاغ خواهد شد و جزء لاینفک قرارداد بوده و اجرای آن برای کاربر لازم الاجراست
  • دستورالعمل‌ها: کلیه اطلاعات تخصصی راجع به موضوعات مندرج در قرارداد است که به‌صورت الکترونیکی نیز ضمیمه قرارداد بوده و یا بعدا اضافه می‌شود و جزء لاینفک قرارداد محسوب می‌شوند و اجرای تمامی آن‌ها برای تامین‌کنندگان لازم‌الاجرا خواهد بود
  • تیکت: سند الکترونیکی که شامل مکاتبه‌های خریداران، فروشندگان و کارآفرینی پرس است
  • پشتیبانی: منظور از پشتیبانی، پاسخ‌گویی به سوال‌ها، مشکل‌های مربوط به عملکرد محصول‌ها یا خدمات ارائه شده در کارآفرینی پرس است

مدت قرارداد

قرارداد حاضر به مدت یک سال از تاریخ ثبت نام کاربر در سایت کارآفرینی پرس است. در صورتی که حساب کاربری توسط کارآفرینی پرس مسدود نگردد، قرارداد به صورت خودکار یک سال دیگر تمدید خواهد شد. در ادامه شرایط مسدود شدن حساب کاربری درج شده است.

تبصره: در صورت بروز عوامل فورس ماژور و حوادث غیرمترقبه قرارداد موقتا متوقف و پس از رفع آن به همان روال سابق ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش

  1. مسئولیت‌های اصلی و حقوقی مربوط به کیفیت، قیمت و کلیه موارد مربوط به کالای فروخته شده از جمله گارانتی و خدمات پس از فروش محصول بر عهده کارآفرینی پرس است.
  2. کارآفرینی پرس طبق قانون صورت‌حساب برای مشتری صادر خواهد کرد تا در صورت نیاز در سیستم مالی خود ثبت نماید
  3. سفارش‌هایی که تا ساعت 14 هر روز کاری نهایی شوند، حداقل 1روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) ارسال خواهند شد.
  4. همه سعی بر این است که سفارشات به موقع ارسال شود ولی در صورت بروز تاخیر، اتمام کالا، حوادث غیرمترقبه یا بروز هر مشکل احتمالی در خصوص سفارش، به خریدار این موضوع از طریق پیامک، ایمیل یا تماس تلفنی  اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین اگر سفارش به هر دلیل قابل تامین نباشد، غیر از عودت عین مبلغ پرداختی، کارآفرینی پرس تعهد دیگری را در قبال خریدار ندارند. همچنین در صورت تاخیر در ارسال کالا و عدم تماس از طرف کارآفرینی پرس، مشتری جهت پیگیری محصول خریداری شده می‌تواند از طریق راه‌های ارتباطی که در صفحه کارآفرینی پرس موجوداست، تماس حاصل نماید.
  5. در صورت بروز هرگونه مشکل و حادثه غیرمترقبه، ظرف مدت 72ساعت مبلغ سفارش به حساب خریدار واریز خواهد شد.
  6. اگر در مدت زمان عودت مبلغ سفارش به خریدار، قیمت کالا یا ارز افزایش یابد، کارآفرینی پرس تعهدی در قبال این افزایش نخواهند داشت و هرگونه اعتراض و ادعا در این خصوص از خریدار سلب خواهد شد.

تعهدات کاربر

  1. خریدار باید اطلاعات شخصی خود را که در هنگام ثبت نام و ثبت سفارش، از او سوال می‌شود به‌درستی وارد کند (کاربران گرامی، ابتدا باید از طریق قسمت عضویت، ثبت‌نام کنند و بعد از ورود نسبت به تغییر رمز و تکمیل حساب کاربری خود اقدام نمایند. سپس می‌توانند با انتخاب گزینه افزودن به سبد خرید و تکمیل فرم سفارش، نسبت به خرید خود اقدام کنند.
  2. در صورت مغایرت در ثبت مشخصات کاربر با واقعیت و بروز مشکلات احتمالی، علاوه بر این‌که کارآفرینی پرس هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد، بلکه کاربر باید در برابر مراجع ذیصلاح قانونی ذیربط خود پاسخ‌گو بوده و عواقب آن را بپذیرد.
  3. خرید با کارت دیگران غیرمجاز بوده و جرم محسوب می‌شود. در صورت کشف هرگونه فساد احتمالی، خریدار باید شخصا در برابر مراجع ذیصلاح قانونی پاسخ‌گو باشد.
  4. هر کاربر فقط می‌تواند یک حساب کاربری در کارآفرینی پرس داشته باشد. این کار سبب می‌شود که تجزیه و تحلیل‌های مورد نیاز برای کارآفرینی پرس بهتر و دقیق‌تر انجام شود و همچنین باعث می‌شود کاربر تخفیف‌ها و یا هدایای ویژه که ممکن است کارآفرینی پرس برای خریداران وفادار خود درنظر بگیرد را از دست ندهد.
  5. کاربر وظیفه دارد از اطلاعات ثبت‌نام خود در کارآفرینی پرس به‌درستی محافظت نماید و در صورت بروز هرگونه سوءاستفاده احتمالی از اطلاعات کاربر، وی شخصا مسئول بوده و کارآفرینی پرس هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد.
  6. خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش، محتوی بسته را در حضور پیک کنترل نماید و در صورت مغایرت با سفارش داده شده و یا ایراد در کالای ارسالی، همان موقع با کارآفرینی پرس تماس حاصل نماید. لذا در صورت عدم‌کنترل و همچنین امضای رسید دریافت سفارش، کارآفرینی پرس هیچ‌گونه مسئولیتی را نخواهند پذیرفت. همچنین هیچ‌گونه عذری از طرف خریدار مبنی بر این که موقع سفارش اشتباه انتخاب کرده است، پذیرفته نیست.
  7. به‌دلیل این‌که کارآفرینی پرس طبق مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارد، ازاین‌رو، ممکن است همانند سال 1398 در یک فاصله زمانی کوتاه اینترنت با مشکل مواجه شود و یا حتی به‌دلیل حوادث غیرمترقبه، وقوع بعضی مشکلات و یا به‌روزرسانی‌ها، سایت از دسترس خارج شود. لذا کاربر با آگاهی از این نکات، در سایت ثبت‌نام، خرید و یا فروش انجام می‌دهد و کلیه ریسک‌هایی که ممکن است در بستر تجارت الکترونیک برای وی پیش بیاید را شخصا می‌پذیرد.
  8. مدت زمان درج اطلاعات فروش محصولات محدود است.
  9. در مجموع، دیگر وظایف و تعهدات (کارآفرینی پرس و خریدار) به‌طور متقابل طبق قانون تجارت الکترونیک است.

حریم خصوصی

کاربر گرامی، مقدم شما را به سایت کارآفرینی پرس گرامی می‌داریم و بدینوسیله اعلام می‌نماییم که تمام سعی خود را خواهیم کرد تا بستر امنی را برای خریدی آسان فراهم کنیم و طبیعی است که ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و واردکنندگان باعث منتفع شدن بیشتر شما خواهد شد.

در همین راستا، باتوجه به این‌که کارآفرینی پرس  طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران کلیه مجوزهای لازم را اخذ کرده و بر اساس آن فعالیت می‌کند. ازاین‌رو، بر حسب قانون و وظیفه، مواردی را در قالب قوانین و مقررات وضع کرده است تا کلیه کاربران با آرامش به خرید و فروش خود بپردازند. حال در ادامه قوانین حریم خصوصی کارآفرینی پرس را به استحضار می‌رساند:

  1. کارآفرینی پرس طبق قانون وظیفه خود می‌داند تا از اطلاعات شخصی کاربران خود صیانت کند.
  2. کاربر مسئولیت دارد تا از اطلاعات حساب کاربری خود از جمله اطلاعات ورود به سایت محافظت کرده و آن را در اختیار کسی قرار ندهد.
  3. در صورتی‌که کاربر تمایل به دریافت اخبار و رویدادهای کارآفرینی پرس دارد می‌تواند به عضویت خبرنامه دربیاید و در صورت عدم تمایل می‌تواند آن‌را لغو کند.
  4. در صورت هرگونه تغییر در مشخصات کاربر، وی تعهد می‌نماید که سریعا تغییرات را در کارآفرینی پرس لحاظ کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، کاربر شخصا مسئول آن خواهد بود.
  5. کلیه حقوق قانونی برای سایت کارآفرینی پرس محفوظ است و در صورت هرگونه سوءاستفاده احتمالی از (نام کارآفرینی پرس، لوگو، ترکیب رنگ، طراحی ظاهری و موارد دیگر) مسئولیت قانونی آن مستقیم متوجه فرد خاطی خواهد بود.
  6. با توجه به این‌که کارآفرینی پرس به‌صورت قانونی فعالیت می‌کند، در نتیجه باید کلیه اطلاعات کاربران را حفظ کرده و ذخیره داشته باشد، تا بتوانیم خدمات بهتری را در بلندمدت ارائه کنیم و یا در صورت نیاز و حل مشکلات احتمالی به آن اطلاعات رجوع کنیم. همچنین این اطلاعات از طرف کارآفرینی پرس کاملا محفوظ خواهند ماند. اما، در صورتی که مراجع ذیصلاح قانونی اطلاعاتی درباره کاربر درخواست کنند، برحسب حکم قانون به آن‌ها اعلام خواهد شد.
  7. هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت و اعتبار کارآفرینی پرس شود تخلف بوده و اقدامات قانونی علیه وی انجام خواهد شد.
  8. کاربر با ثبت‌نام در سایت کلیه قوانین و مقررات کارآفرینی پرس را می‌پذیرد و هرگونه حق اعتراض و ادعا را درباره شرایط و ضوابط آن از خود سلب می‌نماید.
  9. هرگونه سوءاستفاده، تهدید، توهین و حرکات مجرمانه که در بستر این سایت حادث شود، سندی جهت پیگیری قانونی برای کاربران و کارآفرینی پرس خواهد بود.
  10. کلیه نقدها،پیشنهادات، شکایات، نظرات و… که کاربران برای کارآفرینی پرس ارسال می‌کنند، طبق قوانین مندرج در این قسمت منتشر خواهد شد و کارآفرینی پرس برای ویرایش پیام‌ها و همچنین نسبت به انتشار و یا عدم انتشار آن مخیر است.

ثبت و ارسال سفارش

کاربر گرامی، ابتدا باید از طریق قسمت عضویت، ثبت نام کنید و بعد از ورود نسبت به تکمیل حساب کاربری خود در ویرایش حساب و ویرایش آدرس اقدام نمایید. همچنین نیاز است ایمیل خود را نیز تایید کنید. سپس می‌توانید با انتخاب گزینه افزودن به سبد خرید و تکمیل فرم پرداخت، نسبت به خرید خود اقدام کنید. در صورتی که قصد حذف سفارش خود را داشتید، در سبد خرید از طریق علامت ضربدر در سمت راست سفارش اقدام نمایید.

  1. روند ثبت سفارش در همه ایام و 24ساعت شبانه‌روز قابل انجام است. اما، بررسی، تایید و ارسال سفارش فقط در روزهای کاری بین ساعات 9 الی 14 صورت می‌پذیرد.
  2. مدت زمان ارسال سفارش، حداقل 24 ساعت بعد از ثبت سفارش و در صورت تایید واریز وجه توسط بانک است.
  3. کارآفرینی پرس تمام تلاش خود را خواهد کرد تا سفارشات خود را به‌موقع ارسال نماید. اما، اگر اطلاعات شخصی کاربر از جمله آدرس ناقص یا اشتباه باشد و یا با توجه به این‌که احتمال دارد در زمان ثبت سفارش که به‌صورت شبانه روز انجام می‌شود، موجودی کالایی به اتمام رسیده باشد و یا حوادث و مشکلات غیرمترقبه‌ای برای کارآفرینی پرس به‌وجود بیاید، این حق برای کارآفرینی پرس محفوظ است تا سفارش خریدار را کنسل و مبلغ دریافتی را طی 72ساعت (روز کاری)، به شماره کارت یا شماره حسابی که مشتری اعلام می‌نماید، عودت کند. همچنین به‌دلایل فوق‌الذکر و یا سیاست‌های اتخاذ شده، این حق برای کارآفرینی پرس محفوظ است که در هر زمان که صلاح بداند، فروش یک محصول را قطع کند و کاربر با ثبت نام در سایت کارآفرینی پرس مفاد این بند را می‌پذیرد و هرگونه ادعایی از وی سلب می‌شود.
  4. کالا فقط به فردی که حساب کاربری به نام او بوده تحویل داده خواهد شد (مدارک هویتی کنترل می‌شود) و مکان سفارش باید منزل یا محل کار فرد که در حساب کاربری درج شده، باشد. همچنین محل دریافت درب اصلی ساختمان خریدار است و پیک یا پست وظیفه ندارد به داخل ساختمان بیاید. مگر این‌که خریدار خود شخصا با وی به توافق برسد.
  5. طبق سیاست‌های کارآفرینی پرس، فعلا پرداخت در محل، برای سایت وجود ندارد و حتما باید قبل از ارسال سفارش از طریق درگاه بانکی سایت کارآفرینی پرس تسویه حساب گردد.
  6. ثبت سفارش و عدم پرداخت حقی را برای خریدار ایجاب نمی‌کند.
  7. در طی یک روز، فقط یک عدد از هر کالا به مشتری فروخته می‌شود و در صورت واریز مبلغ سفارش به تعداد بیشتر از یک عدد، کارآفرینی پرس مبلغ پرداختی خریدار را طی 72ساعت به شماره حساب اعلامی وی عودت خواهد داد.
  8. خریدار نمی‌تواند به‌نام دیگری خرید کند و حتما باید مشخصات دقیق خود را در سایت درج کند.
  9. خریدار نمی‌تواند از طریق کارت دیگران، از سایت خرید کند و حتما باید مشخصات کارت و خریدار یکی باشد در غیراین‌صورت اگر با کارت دیگران خرید کند و مشکلی پیش بیاید خریدار شخصا مسئول بوده و باید خود در برابر مراجع قانونی پاسخ‌گو باشد.
  10. خریدار باید هنگام تحویل سفارش از همه لحاظ بررسی‌های لازم را انجام دهد و در صورت وجود هرگونه کسری، شکستگی از تحویل آن خودداری کند و با شماره کارآفرینی پرس تماس حاصل نماید. قابل ذکر است که تحویل به منزله تایید سلامت محصول و کامل بودن آن است و مسئولیتی را متوجه کارآفرینی پرس نمی‌کند.
  11. در صورت هرگونه خطا و اشتباه در درج قیمت محصول در سایت کارآفرینی پرس، و یا نوسان قیمتی حق کنسل کردن سفارش برای کارآفرینی پرس محفوظ است.
  12. هنگام تحویل سفارش، خریدار باید یکی از مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، کارت پایان خدمت و گواهینامه) را به همراه شناسنامه خود ارائه کند. قابل ذکر است که به غیر از شناسنامه، حتما باید موارد دیگر از نوع کارت هوشمند باشد.
  13. ملاک بررسی کالای خریداری شده صرفا مشخصات کالا و جزییات سفارش است و به هیچ‌‍وجه عکس محصول ملاک نیست.
  14. قیمت‌ها شامل ارزش افزوده است و دیگر هزینه‌ها جدا محاسبه خواهد شد. کتاب و مجله از مالیات ارزش بر افزوده معاف است.
  15. همچنین اگر طبق زمان مقرر کالا به دست شما خریدار محترم نرسید، می توانید از طریق اطلاعات تماس مندرج در صفحه فروشندگان و یا از طریق تیکت مندرج در حساب کاربری و پشتیبانی کارآفرینی پرس پیگیری نمایید.

نحوه پیگیری سفارشات

از زمان ثبت سفارش کلیه مراحل از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع خریدار و پشتیبانی سایت کارآفرینی پرس می‌رسد.

همچنین در صورتی که بعد از پرداخت سوالی داشتید می‌توانید از طریق فرم تماس یا از طریق ۰۹۱۲۸۲۳۷۳۳۶ (تلفن ۸-۱۷ و واتس‌آپ ۸-۲۴) ارتباط برقرار نمایید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

کارآفرینی پرس همه سعی خود را خواهند کرد تا فرایند بسته‌بندی با دقت صورت پذیرد تا سفارش سالم به‌دست خریداران برسد. اما در صورتی که کالا از طریق پست و شرکت‌های حمل و نقل، مستقیم به آدرس خریدار ارسال شود و کالا در فرایند حمل و نقل دچار آسیب شود، مسئولیت آن به‌عهده پست و شرکت حمل و نقل خواهد بود.

ضمانت تست 7روزه کالاها

کاربر گرامی، مقدم شما را به سایت کارآفرینی پرس گرامی می‌داریم و بدینوسیله اعلام می‌نماییم که تمام سعی خود را خواهیم کرد تا بستر امنی را برای خریدی آسان فراهم کنیم. ازاین‌رو، یکی از مواردی که می‌تواند برای شما اطمینان‌خاطر ایجاد کند، بازگشت کالا و یا گارانتی است که شرایط و رویه هر کدام در چارچوب خاصی مشخص شده است تا در نهایت منجر به یک خرید لذت بخش برای شما خریدار عزیز شود. در ادامه قوانین این بخش را می‌خوانید:

1. کالاهای موجود در کارآفرینی پرس، ضمانت ۷روزه تعویض و یا بازگشت کالا را دارا هستند. به‌جز کالاهایی که باید سالم تحویل خریدار شوند و همچنین فایل‌های دانلودی و کتاب و مجله نیز شامل ضمانت 7 روزه نیست.. ازاین‌رو، خریدار باید از همه لحاظ در موقع تحویل سفارش، کالای مورد نظر را بررسی کند و در صورت ایراد و یا مغایرت با مشخصات کالا و سفارش از تحویل آن خودداری کند و با پشتیبانی کارآفرینی پرس تماس برقرار نماید. قابل ذکر است که در خصوص این دسته از کالاها بعد از تحویل خریدار، طبق شرایط گارانتی محصول اعمال نظر خواهد شد.

تبصره1: اگر کالای مورد نظر از طریق پست به دست خریدار برسد و دارای مغایرت و یا آسیب‌دیدگی باشد، باید طی 24 ساعت از طریق تیکت موجود در سایت به اطلاع پشتیبانی کارآفرینی پرس برساند و بعد از هماهنگی‌های لازم و تاییدیه کارآفرینی پرس عودت شود.

تبصره2: هرگونه تغییر و آسیب به بسته‌بندی کالاها، اعم از پاره کردن، چسباندن برچسب و نوشتن و توضیحات بر روی بسته‌بندی محصول، استفاده از این قانون را از بین می‌برد. و ازاین‌رو، در هنگام باز کردن و عودت به کارآفرینی پرس کاملا دقت لازم را انجام دهید.

2. اگر خریدار کالای خریداری شده را طبق اصول استفاده نکند، درنتیجه این قانون برای وی اعمال نخواهد شد. همچنین در صورت عدم استفاده صحیح از کالاهای خریداری شده و بروز هرگونه حادثه برای مصرف‌کننده، تاکید می‌شود که هیج مسئولیتی متوجه کارآفرینی پرس نخواهد بود.

3. این قانون فقط برای کالاهایی است که سالم به‌دست خریدار رسیده باشد.

4. اگر کالای مرجوعی در هنگام عودت به کارآفرینی پرس با صدمه مواجه شود، درنتیجه دیگر شامل این قانون نخواهد بود.

5. در زمانی‌که کالای عودتی به کارآفرینی پرس می‌رسد، اگر موجودی به اتمام رسیده باشد و یا هر حادثه غیرمترقبه‌ای برای کارآفرینی پرس رخ دهد، مبلغ پرداختی عینا به خریدار عودت می‌شود و این موضوع تحت هیچ شرایطی شامل پرداخت ضرر و زیان به خریدار نخواهد شد، حتی اگر در زمان رسیدن کالا به کارآفرینی پرس قیمت آن کالا افزایش پیدا کرده باشد و یا خریدار می‌تواند کالای دیگری را انتخاب و پس از محاسبه مابه‌التفاوت و پرداخت و دریافت آن سفارش جدید خود را تحویل بگیرد.

6. آدرس عودت کالاها، همان آدرس کارآفرینی پرس است که به اطلاع خریدار رسیده است.

7. اگر خریدار بعد از پرداخت و قبل از ارسال سفارش تصمیم به انصراف بگیرد، باید سریعا از طریق تیکت و تماس تلفنی درخواست خود را اعلام کند.

تبصره: اگر سفارش ارسال شده باشد هزینه برگشت کالا به‌عهده خریدار است.

8. اگر کالا از طریق پست و یا شرکت‌های حمل و نقل ارسال شود و  در حین مراحل ارسال، کالا آسیب ببیند، هزینه خسارت باید توسط اداره پست یا باربری مربوطه صورت پذیرد. در این حالت بهتر است خریدار کالای آسیب دیده شده را تحویل نگیرد.

9. بعد از رسیدن کالا معیوب یا آسیب دیده به دست کارآفرینی پرس ، حداقل 72 ساعت کاری زمان برای کارشناسی، تایید و ارسال مجدد زمان لازم است و اگر نیاز به عودت پول باشد طی 72 ساعت کارآفرینی پرس باید مبلغ را عودت نماید.

10. کلیه زمان‌های اعلام شده برای شرایط عادی کشور است.

حساب کاربری

  1. برای استفاده از خدمات کارآفرینی پرس ایجاد یک حساب کاربری الزامی است.
  2. کاربر باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.
  3. هر شخص فقط می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشند.
  4. کاربر تعهد می‌دهد که قبل از خرید، در صورت نیاز به تغییر مشخصات، حتما اطلاعات حساب کاربری خود را به‌روزرسانی نماید. در غیر این‌صورت اطلاعات قبلی مبنای اقدام و عمل قرار می‌گیرد و کلیه مسئولیت‌ها به عهده کاربر است و اگر خسارتی به کارآفرینی پرس وارد شود باید در برابر مراجع ذیصلاح قانونی شخصا خود پاسخ‌گو باشد.
  5. کاربر باید فقط با ایمیل و شماره همراه متعلق به خود، نسبت به ثبت‌نام در کارآفرینی پرس اقدام نماید.
  6. مسئولیت حفظ و نگهداری از نام کاربری و کلمه عبور به عهده خود کاربر است و در صورت فراموشی رمز عبور کاربر می‌تواند از طریق سایت درخواست دهد و پاسخ آن به ایمیل یا شماره همراه ارسال خواهد شد. ازاین‌رو، تاکید بند 5 به همین دلیل است. قابل ذکر است که اگر ایمیل و شماره همراه برای خود فرد نباشد، در صورت فراموشی کلمه عبور به هیچ طریق دسترسی به صفحه مورد نظر برای کاربر دیگر مقدور نخواهد بود.
  7. کاربر حق ندارد به دیگران اجازه دهد تا از حساب کاربری وی استفاده کرده یا حساب خود را به شخص دیگری منتقل کند. ازاین‌رو، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری کاربران انجام می‌شود به عهدۀ کاربری که اطلاعات وی در کارآفرینی پرس ثبت شده است، خواهد بود.
  8. کاربر می‌پذیرد که همۀ اقدامات انجام شده از طریق حساب کاربری وی، از طرف او انجام شده و هرگونه ادعایی نسبت به حک و سوءاستفاده از حساب کاربری وی غیرقابل قبول است.
  9. کاربر می‌پذیرد با ثبت‌نام در کارآفرینی پرس، ممکن است ایمیل و یا پیامی را از کارآفرینی پرس دریافت نماید.

قطع همکاری و مسدود کردن حساب کاربری

  1. در صورتی که اثبات شود کاربر با ایمیل یا شماره متعلق به دیگری اقدام به ثبت‌نام در کارآفرینی پرس کرده است.
  2. کاربر بیش از یک حساب کاربری داشته باشد
  3. هرگونه اقدامی که منجر به خسارت به مجموعه کارآفرینی پرس شود
  4. اگر موارد این بخش رعایت نشود و کاربر حساب کاربری جدید باز کند، مجدد حساب کاربری جدید نیز بسته می‌شود.
  5. در مجموع کارآفرینی پرس این اختیار را دارد که به هر دلیل که خود صلاح بداند یک حساب کاربری را مسدود کند و با ثبت نام در کارآفرینی پرس کاربر این بخش را می‌پذیرد و حق اعتراض از وی سلب می‌شود.

حل اختلاف

  1. کلیه اختلافات بین مشتری و تامین‌کننده ابتدا از طریق مذاکره و داوری کارآفرینی پرس بررسی و نتیجه برای طرفین لازم‌الاجرا است. در صورت عدم نتیجه، هر یک از طرفین ‌می‌توانند اختلاف را به «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی» و دیگر مراجع ذیربط ارجاع نمایند
  2. در صورت بروز هرگونه اختلاف در رابطه با تفسیر مفاد و اجرای قرارداد حاضر، ابتدا طرفین تلاش می‌نمایند تا از طریق مذاکره، صلح و سازش مورد را مرتفع نمایند. در صورت لاینحل ماندن مورد اختلاف، حق مراجعه به مراجع ذیصلاح قانونی شهر تهران برای طرفین محفوظ خواهد بود

درج دیدگاه و ارسال تیکت

  1. قسمت «دیدگاه» برای ارائه تجربیات خریداران و نظر در ارتباط با محصول مورد نظر است. کاربر می‌پذیرد با رعایت قوانین و مقررات کارآفرینی پرس از این گزینه استفاده نماید، در غیر این صورت دیگاه تایید و منتشر نخواهد شد.
  2. کارآفرینی پرس نسبت به صحت مطالب منتشر شده در این بخش، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.
  3. کاربر باید با ادبیات رسمی و با زبان فارسی نظر یا پرسش خود را مطرح کند و از تبلیغ و توهین پرهیز نماید و در صورت وقوع چنین کاری حساب کاربری فرد مسدود شده و حق اعتراض از وی سلب خواهد شد.
  4. کلیه ارتباطات خریداران و کارآفرینی پرس از طریق سیستم تیکت در حساب کاربری انجام خواهد شد و تیکت‌ها حکم ابلاغ رسمی را دارد.

قوانین ارسال تیکت به کارآفرینی پرس توسط خریداران

  1. ارسال تیکت تنها برای خریداران محصولات است. ازاین‌رو، جهت موارد دیگر فقط از طریق راه‌های ارتباطی دیگر که در سایت ذکر شده (قسمت دیدگاه‌ها یا فرم ارتباط با ما)، اقدام نمایید.
  2. کلیه ارتباطات فقط از طریق ارسال تیکت و در مواقع ضروری از طریق گفتگوی تلفنی انجام خواهد شد.
  3. هر تیکت دارای یک شماره پیگیری است و همه مکاتبات کاربر و کارآفرینی پرس در یک تیکت انجام می‌شود. یعنی برای پاسخ جدید، کاربر نیازی به ارسال تیکت جدید ندارد. لطفا برای یک موضوع از چند تیکت استفاده نکنید.
  4. کاربر می‌تواند بعد از دریافت پاسخ تیکت خود را ببندد و در صورتی که درباره همان موضوع مجدد سوالی پیش آمد تیکت را باز کند.
  5. اگر بیشتر از 48 ساعت پاسخ تیکت توسط کارآفرینی پرس داده نشد، خریدار می‌تواند از طریق شماره همراه 09128237336 تیکت خود را پیگیری نماید.
  6. برای ارسال پیام از زبان فارسی استفاده کرده و توجه فرمایید که ارسال تیکت حکم یک نامه رسمی را دارد. درنتیجه از ادبیات رسمی استفاده کنید.
  7. ارسال تیکت حکم قبول قوانین و مقررات این بخش را دارد.

اختیارات و حقوق کارآفرینی پرس

  1. کارآفرینی پرس مختار است با توجه به دلایل خود برای توقف فروش یا بستن حساب کاربری اقدام کند
  2. کارآفرینی پرس هیچ دخالتی در درج قیمت محصولات ندارد
  3. کارآفرینی پرس می‌تواند کلیه مکاتبات خود با خریدار را ذخیره و نگهداری نماید و به تشخیص خود، هر کجا که لازم است از آن استفاده نماید
  4. کارآفرینی پرس می‌تواند هر زمان که صلاح بداند نسبت به تغییر ظاهر سایت و به‌روزرسانی آن اقدام نماید
  5. به موجب این قرارداد، کارآفرینی پرس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خسارات وارد شده خریدار، مانند از دست رفتن داده یا محتوا و یا سایر موارد مربوط به وی را ندارد و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نواقص و مشکلات فناوری و سایبری نخواهد داشت
  6. هرگونه سوءاستفاده از سایت کارآفرینی پرس پیگرد قانونی دارد
  7. کارآفرینی پرس می‌تواند مفاد قرارداد را به صلاحدید خود و در هر زمان که صلاح بداند تغییر دهد و آن را در سایت جایگزین کند و ادامه همکاری تامین کننده به منزله پذیرش تغییرات خواهد بود

اقامتگاه قانونی طرفین

نشانی و اقامتگاه قانونی کارآفرینی پرس در سایت قید شده است و اقامتگاه خریدار نیز در قسمت حساب کاربری وی در کارآفرینی پرس درج شده است و هر گونه تغییر در نشانی و اقامتگاه باید به اطلاع طرفین دیگر برسد. ارسال هرگونه مکاتبات و اوراق عادی و رسمی به این نشانی‌ها، ابلاغ شده واقعی تلقی می‌شود.

شیوه‌ پرداخت

طبق سیاست‌های کارآفرینی پرس، فعلا پرداخت در محل، برای سایت وجود ندارد و حتما باید قبل از ارسال سفارش (از طریق درگاه بانکی سایت کارآفرینی پرس) پرداخت انجام شود.

پایان/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.
دکمه بازگشت به بالا