حریم خصوصی فروشگاه کارآفرینی پرس

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کاربر گرامی، مقدم شما را به سایت کارآفرینی پرس گرامی می‌داریم و بدینوسیله اعلام می‌نماییم که تمام سعی خود را خواهیم کرد تا بستر امنی را برای خریدی آسان فراهم کنیم. در همین راستا، باتوجه به این‌که کارآفرینی پرس طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران کلیه مجوزهای لازم را اخذ کرده و بر اساس آن فعالیت می‌کند. ازاین‌رو، بر حسب قانون و وظیفه، مواردی را در قالب قوانین و مقررات وضع کرده است تا کلیه کاربران با آرامش به خرید و فروش خود بپردازند. حال در ادامه قوانین حریم خصوصی کارآفرینی پرس را به استحضار می‌رساند:

  1. کارآفرینی پرس طبق قانون وظیفه خود می‌داند تا از اطلاعات شخصی کاربران خود صیانت کند.
  2. کاربر مسئولیت دارد تا از اطلاعات حساب کاربری خود از جمله اطلاعات ورود به سایت محافظت کرده و آن را در اختیار کسی قرار ندهد.
  3. در صورتی‌که کاربر تمایل به دریافت اخبار و رویدادهای کارآفرینی پرس دارد می‌تواند به عضویت خبرنامه دربیاید و در صورت عدم تمایل می‌تواند آن‌را لغو کند.
  4. در صورت هرگونه تغییر در مشخصات کاربر، وی تعهد می‌نماید که سریعا تغییرات را در کارآفرینی پرس لحاظ کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، کاربر شخصا مسئول آن خواهد بود.
  5. کلیه حقوق قانونی برای سایت کارآفرینی پرس محفوظ است و در صورت هرگونه سوءاستفاده احتمالی از (نام کارآفرینی پرس، لوگو، ترکیب رنگ، طراحی ظاهری و موارد دیگر) مسئولیت قانونی آن مستقیم متوجه فرد خاطی خواهد بود.
  6. با توجه به این‌که کارآفرینی پرس به‌صورت قانونی فعالیت می‌کند، در نتیجه باید کلیه اطلاعات کاربران را حفظ کرده و ذخیره داشته باشد، تا بتوانیم خدمات بهتری را در بلندمدت ارائه کنیم و یا در صورت نیاز و حل مشکلات احتمالی به آن اطلاعات رجوع کنیم. همچنین این اطلاعات از طرف کارآفرینی پرس کاملا محفوظ خواهند ماند. اما، در صورتی که مراجع ذیصلاح قانونی اطلاعاتی درباره کاربر درخواست کنند، برحسب حکم قانون به آن‌ها اعلام خواهد شد.
  7. هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت و اعتبار کارآفرینی پرس شود تخلف بوده و اقدامات قانونی علیه وی انجام خواهد شد.
  8. کاربر با ثبت‌نام در سایت کلیه قوانین و مقررات کارآفرینی پرس را می‌پذیرد و هرگونه حق اعتراض و ادعا را درباره شرایط و ضوابط آن از خود سلب می‌نماید.
  9. هرگونه سوءاستفاده، تهدید، توهین و حرکات مجرمانه که در بستر این سایت حادث شود، سندی جهت پیگیری قانونی برای کاربران و کارآفرینی پرس خواهد بود.
  10. کلیه نقدها،پیشنهادات، شکایات، نظرات و… که کاربران برای کارآفرینی پرس ارسال می‌کنند، طبق قوانین مندرج در این قسمت منتشر خواهد شد و کارآفرینی پرس برای ویرایش پیام‌ها و همچنین نسبت به انتشار و یا عدم انتشار آن مخیر است.

پایان/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.
دکمه بازگشت به بالا