رضا گروسی: جشنواره امتنان از نخبگان تولید موجب ترویج فرهنگ کارآفرینی می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید موجب ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تشویق کارگران و کارفرمایان به خلاقیت و نوآوری در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس، رضا گروسی روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید هر ساله به استناد ماده ۱۹۵ قانون کار به منظور ارج نهادن به اندیشه ها،  تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر و همچنین ترویج و ارتقای هرچه بیشتر فرهنگ کار، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران و کارفرمایان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در فرآیند یکساله و با ثبت نام از کارگران، کارگروه‌های کاری و واحدهای برتر در سه زمینه خدمات، صنعت و کشاورزی آغاز می شود و با انجام داوری در سطح استانی و ملی و تعیین نمونه‌های استانی و ملی و تجلیل از آنها خاتمه می یابد.

گروسی همچنین گفت: در سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، از یک شرکت تولیدی در زمینه تولید انواع چسب با ۸۰۰ کارگر در شهرک صنعتی البرز به عنوان واحد نمونه استانی و ملی تجلیل شد که به دلیل محدودیت های شیوع ویروس کرونا برنامه تجلیل از آن با حضور در محل شرکت صورت گرفت.

وی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری جشنواره های امتنان، گام های بلندی را برای ارتقای فرهنگ کار و ایجاد خلاقیت و نوآوری در میان کارگران و کارفرمایان استان برداریم و شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی صنعت و تولید استان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باشیم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی،  ۱۵ شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی دارد.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا