سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

افتتاح مجتمع نوآوری نور سنندج

 مجتمع نوآوری نور سنندج با هدف استقرار واحدهای فناور و شرکتهای دانش‌بنیان با حضور سجاد محمدعلی نژاد، معاون فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، رئیس پارک علم و فناوری کردستان روز شنبه در آیین افتتاح این مجتمع اظهار کرد: این مجتمع در ۹۰۰ متر زیربنا به مساحت پنج هزار و ۴۰۰ متر مربع احداث شده و در هر طبقه امکان استقرار ۶ تا هفت واحد فناور متناسب با نیاز شرکتها فراهم و یک سالن کارهای گروهی ساخته شده است.

بابک سوری با اشاره به اینکه این مجتمع در ۶ طبقه احداث شده است، افزود: برای ساخت این طرح، ۲۴۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و در قالب قرار داد ۱۵ ساله ساختمان آن را بصورت اسکلت از سال ۱۳۹۹ از دانشگاه پیام نور تحویل گرفتیم و با تامین هزینه این ساختمان در برنامه ۲ ساله تکمیل شد.

وی یادآور شد: امکان استقرار حدود ۵۰ واحد در این مجتمع برای واحدهای تحت پوشش پارک علم و فناوری وجود داشته و بخشی از آن هم به مرکز رشد مشترک با دانشگاه پیام نور کردستان اختصاص دارد.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان ادامه داد: در حال تامین زمین برای توسعه پارک علم و فناوری هستیم تا به وسیله آن بتوان اقدامات را توسعه داد و از سویی زمینه ارتقای سطح پارک از سه به ۲ را فراهم کرد.

سوری ادامه داد: در یک سال اخیر ۱۲۷ واحد فناور و دانش‌بینان در این پارک پذیرش و مستقر شد و برنامه ما در سال جاری رسیدن این تعداد به ۲۰۰ واحد است.

وی به فعالیت ۱۶۰ واحد فناور تحت پوشش پارک علم و فناوری کردستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۷۰ شرکت دانش بنیان است که استاندارد و ساز وکارهای مورد نیاز را دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا