سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

افتتاح نخستین مرکز خدمات کارآفرینی سملقان

پس از ایجاد هشت کافه کارآفرینی در خراسان شمالی، نخستین مرکز خدمات کارآفرینی شهرستان سملقان صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در حاشیه سفر به شهرستان سملقان، با اشاره به فعالیت‌ها برای بهبود وضعیت کسب و کارها در استان، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم با راه‌اندازی کافه‌های کارآفرینی برای ایجاد فضایی پویا، رشد تفکر کارآفرینانه و تعامل بیشتر در راستای بهبود فضای کسب و کار دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حرکت کنیم.

مهدی اسلام‌خواه تاکید کرد: از ابتدای سال تا کنون، هشت کافه کارآفرینی و دو دفتر خدمات مشاوره و کارآفرینی در شهرستان‌های خراسان شمالی تأسیس شده و شروع به کار کرده‌اند. این اقدام، زیرساخت‌های فنی ایجاد اشتغال را استحکام خواهد بخشید.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی کافه‌های کارآفرینی، بازیگران عرصه کارآفرینی به یکدیگر مرتبط شده‌اند و فرصت‌های شغلی جدیدی در استان خلق می‌شود، ادامه داد: در این طرح به کافه‌های استان مجوز داده می‌شود تا تجربه‌های موفق کارآفرینی را با دعوت از استادان و کارآفرینان برتر در یک محیط صمیمی به‌راحتی در اختیار جویندگان کار قرار دهند و ایده‌های کارآفرینی به اشتراک گذاشته شود.

به گفته اسلام‌خواه، اجرای این طرح، اکوسیستم کارآفرینی استان را اصلاح می‌کند و با ارتباط دادن بازیگران عرصه کارآفرینی استان، نقش موثری در اشتغالزایی و خلق فرصت‌های جدید شغلی ایفا می‌کند.

وی به نخستین مرکز خدمات کارآفرینی شهرستان سملقان اشاره و بیان کرد: با توجه به حجم و شکل فعالیت‌هایی که در حوزه تولید و صنعت وجود دارد، مرکز کارآفرینی می‌تواند نقش مؤثری در افزایش شغل و کمک به تکمیل زنجیره تولید ایفا کند.

وی افزود: مشاوره شغلی متناسب با مهارت و شرایط روحی هر فرد می‌تواند در پایداری شغل که یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی شخص محسوب می‌شود، تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

انتهای پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا