شرکت‌های دانش‌بنیان به شبکه نیازهای کشور متصل می‌شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون علمی رئیس جمهور گفت: در معاونت علمی از کارگزاران به‌هم رسانی بهره می‌بریم که نیازها را شناسایی می‌کنند و با توجه به اینکه شبکه دانش‌بنیان‌ها را می‌شناسند، شرکت‌های دانش‌بنیان را به شبکه نیازهای کشور متصل می‌کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی،‌ فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در مورد نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در خنثی‌سازی تحریم‌ها گفت: تقریبا هیچ تجهیزاتی وجود ندارد که کشور در تامین آن دچار مشکل باشد و شرکت‌ دانش‌بنیانی که بتواند آن را تامین کند پیدا نکنیم. ولی باید بتوانیم میان کسانی که در این زمینه دچار مشکل شده‌اند با شرکت‌های دانش‌بنیان اتصال ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: سال گذشته اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده است البته سامانه‌های بهم رسانی در معاونت علمی وجود دارد و کارگزاران بهم رسانی این کار را انجام می‌دهند.

معاون علمی رئیس جمهور در مورد سامانه بهم رسانی تصریح کرد: در معاونت علمی از کارگزاران به هم رسانی بهره می‌بریم؛ آنها در استان‌ها مستقر هستند، نیازها را شناسایی می‌کنند و با توجه به اینکه شبکه دانش‌بنیان‌ها را می‌شناسند، شرکت های دانش‌بنیان را به شبکه نیازهای کشور متصل می‌کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا