اسدالله ربانی مهر: نیروی‌های شرکت‌های همدان از طریق کاریابی‌ها جذب شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خواستار جذب نیروی های شرکت‌های همدان از طریق کاریابی‌ها شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، اسدالله ربانی مهر دوشنبه در نشست مدیران مؤسسات کاریابی شهر همدان با تاکید بر اشتغالزایی به عنوان برنامه با اولویت دولت؛ گفت: کاریابی‌ها حلقه واسطه و بازوی تأثیرگذار حوزه اشتغالزایی هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید ارتباط و تعامل این مؤسسات با نهادهای مؤسسات دولتی و شرکت‌های خصوصی افزایش پیدا کند تا بتوانند در رسیدن به اهداف شأن تاثیرگذار باشند؛ ادامه داد: کاریابی‌ها با به روزشدن و اطلاع رسانی به عموم مردم در جهت معرفی نیروهای کار می‌توانند تأثیرگذار و نقش آفرین باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: شرکت‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی باید نیروی کار مورد نیاز خود بالاخص کارهای خدماتی، فنی و مهندسی را از طریق کاریابی‌ها تأمین کنند.

وی یادآور شد: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید در راستای توانمندسازی و تقویت کاریابی‌ها برنامه داشته باشند تا کاریابی‌ها بتوانند نقش بیشتری در اشتغالزایی ایفا کنند.

ربانی مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر، تعداد ۱۰ مؤسسه کاریابی خصوصی در شهر همدان فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: از این مؤسسات درخواست داریم که اشتغال ایجاد شده را در سامانه ثبت کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا