ورود شرکت‌های فناور به حوزه شناختی تسهیل خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی با هدف توسعه زیست‌بوم علوم و فناوری‌های شناختی به امضا رسید.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه که به امضای سید محمد مهدوی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و حسین سلمانی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی رسیده است؛ توسعه زیست بوم علوم و فناوری‌های شناختی است.

براساس این تفاهم‌نامه از محل منابع ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی؛ تسهیلات لازم برای کمک به شرکت‌های فناور و محققان در این حوزه برای توسعه فعالیت‌هایشان ارائه شود.

صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی غیردولتی به عنوان یکی از صندوق‌های عامل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در این تفاهم‌نامه برای کمک به توسعه زیست بوم فناوری‌های شناختی انتخاب شده است.

براساس گزارش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در چهارچوب این همکاری مشترک که به مدت پنج سال ادامه می‌یابد، تسهیلات و منابع مالی لازم و سایر اشکال خدمات مالی توسط صندوق عامل به متقاضیان معرفی شده از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ارائه می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا