افتتاح اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان گفت: با راه‌اندازی کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور این امکان فراهم شده تا کمک به استقرار شرکت‌ها شود و از صاحبان ایده‌های جذاب حمایت همه جانبه می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد محسن صدر»، مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان گفت: در کشور ۹ کارخانه نوآوری مشغول فعالیت می‌باشند که این کارخانه به نوعی دهمین کارخانه و به لحاظ تخصصی اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور و اولین کارخانه با حمایت یک مجموعه بانکی در کشور است.

به گفته وی هدف از تشکیل کارخانه توسعه و استقرار نهاد‌های زیست بوم همچون مراکز نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها، مهارت افزایی و توانمندسازی نخبگان حوزه هوشمندسازی، پاسخ به نیاز‌های فناورانه و اولویت‌های حوزه هوشمندسازی کشور با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان، نقطه اتصالی برای شرکت‌های نوآور و دانش بنیان در کنار شرکت‌های بزرگ، ایجاد هاب نوآوری حوزه هوشمندسازی و ارتباط هدفمند با فعالین داخلی و خارجی این حوزه، ایفای نقش نوآوری درون سازمانی با هدف شناسایی کارکنان نوآور و خلاق است.

او گفت: سبد فناوری کارخانه به لحاظ فعالیت در حوزه‌های فینتک، انرژی، معدن، حمل و‌نقل، سلامت، کالا‌های اساسی، کشاورزی در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا