مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی آشا در کرمانشاه افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با حضور مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس شورای مرکزی کانون کارآفرینان کشور، مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی آشا در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، علی زند وکیلی در مراسم افتتاح مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی آشا با اشاره به نقش مهم مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی، در حوزه کارآفرینی و اقتصادی کشور، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار مجوز مرکز مشاوره کارآفرینی در سطح کشور صادر شده که سهم استان کرمانشاه از این تعداد، 18 مرکز است.

وی مهمترین و اساسی‌ترین وظیفه مراکز مشاوره حفظ بقاء، تقویت و بهسازی مراکز اشتغال عنوان کرد و افزود: با توجه به رویکرد وزارتخانه در دولت سیزدهم، توسعه مراکز مشاوره کارآفرینی از طریق تسهیل صدور مجوزها در دستور کار قرار گرفت که در این راستا مجوز مرکز مشاوره کارآفرینی در صورت تکمیل بودن مدارک آنها ظرف سه روز صادر می شود.

مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این مراسم به تاکید رئیس جمهور محترم و مقام عالی وزارت در تسهیل در صدور مجوزها، با بیان اینکه امروز، مجوزها در کم ترین زمان صادر می شود، اظهار نمود: امور مردم باید به مردم واگذار شود و تصدی گری را به مردم واگذار کرد که این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای جهاد تببین است.

وی ایجاد سامانه رصد به منظور ثبت اشتغال‌های ایجادی را یکی از راهکارهایی دولت برای ساماندهی اشتغال های ایجاد شده دانست و گفت: قسمتی از فرایند نظارت بر این سامانه به مراکز مشاوره و اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی واگذار شده و در کنار وظایف تعیین شده، مشاوره  و خدمات کارآفرینی نیز به این افراد و بنگه های اقتصادی واگذار می شود.

مجوز مرکز مشاوره و اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی آشا با مدیریت خانم کهریزی و آقای اسماعیلی در یک ماهه گذشته توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه صادر و با افتتاح آن توسط  مسئولین کشوری و استانی، مرکز رسما فعالیت خود را آغاز نمود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا