به چه دلایلی در کسب‌وکار خود به محتوای حرفه‌ای نیاز دارید؟/ چرا باید یک نویسنده حرفه‌ای استخدام کنید؟

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بیاموزید که چگونه یک فیلم‌بردار یا عکاس حرفه‌ای می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند. محتوا، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و حضور آنلاین بسیار بیشتر از سئو است. اما چرا بسیاری از کارآفرینان در مورد محتوای کسب‌وکار خود کوتاهی می‌کنند؟ پاسخ واضح است: آن‌ها عکاس یا فیلم‌بردار نیستند.

به گزارش کارآفرینی پرس، «شان بویل» در یادداشتی نوشت: شما مانند بسیاری از خدمات، به کسی نیاز دارید که به شما کمک کند و با در نظر گرفتن موقعیت‌ها و مخاطرات، شما یک متخصص می‌خواهید که بداند چه کاری انجام دهد. در اینجا پنج دلیل بزرگ وجود دارد که می‌خواهید برای کسب‌و‌کار رو به رشد خود با یک عکاس حرفه‌ای رابطه خوبی داشته باشید و چگونه می‌توانید این روابط را رشد دهید.

1. برداشت اول همیشه مهم بوده است. مردم به برداشت‌های اولیه اهمیت زیادی می‌دهند. شما کمتر از یک ثانیه فرصت دارید که توجه کسی را به خود جلب کنید. وقتی زمان کمی برای برقراری ارتباط یا انجام کارها دارید آن چند فریم اول اهمیت زیادی دارند.

2. محتوای جدید و مرتبط به افرادی نشان می‌دهد که شما هنوز فعال هستید. اما بیایید صادق باشیم، تولید محتوا سخت است. بنابراین، اگر با یک حرفه‌ای همکاری می‌کنید که کار را آسان می‌کند، می‌توانید تصوری از دویدن در اطراف رقابت خود داشته باشید. بنابراین، اجازه دهید شخص دیگری این کار را انجام دهد. شما دو چیز دارید که می‌توانید از آن‌ها برای تولید محتوای خوب استفاده کنید و آن زمان و پول است و اگر بتوانید صدها ساعت برای یادگیری ایجاد محتوا صرف کنید، به شما تبریک می‌گوییم، چند هزار دلار برای خود ذخیره کرده‌اید. اما، اگر چند هزار دلار دارید و می‌خواهید فوراً شروع کنید و می‌دانید که می‌توانید با زمانی که در غیر این صورت برای یادگیری تولید محتوا صرف می‌کردید، ده‌ها هزار دلار در فضای خود به‌دست آورید، پس استخدام یک فرد حرفه‌ای باعث برنده شدن شما می‌شود.

3. اخباری دریافت می‌کنید، گروه دوربین خود را (بخوانید: تلفن همراه) بیرون می‌آورد و آن را منتشر می‌کنید. در واقع، خبر خوب است و واقعیت دارد و حتی ویدیو ممکن است تعاملات خوبی داشته باشد. به هر حال اخبار خوب همیشه وجود دارد. اما این حالت در بهترین حالت نیمه‌حرفه‌ای است. مانند خاطرات شیرین که مزه آن ترش است. اگر جلسات منظم تولید محتوا یا سایر پروژه‌های تولیدی دارید، می‌توانید اعلامیه‌ها و مطالب یا افشاگری‌هایی را ارائه دهید که تاج حضور آنلاین شما در سال‌های آینده خواهد بود. اما، اگر کسی در فضا و بازار شما وجود نداشته باشد که حتی در تولید محتوای باکیفیت ابتدایی مشغول باشد، چیزی جز این فرصت ندارید که به‌طور ارگانیک از رقبای خود پیشی بگیرید.

4. یک عکس هزاران کلمه را بیان می کند. من در مورد پروژه‌های تولید ویدیویی 10000 دلاری صحبت نمی‌کنم. در اطراف محله خود از عکاسان یا فیلمبرداران خرید کنید. فراموش نکنید؛ شما می‌توانید در عرض دو ساعت تعداد زیادی عکس بگیرید که می‌تواند به آرامی در طول یک ماه منتشر کنید.عکاسان حرفه‌ای تمام نوردهی مورد نیاز خود را دارند. آن‌ها دارای دوربین و توانایی روایت داستان هستند.

5. شاید متوجه شده‌اید که چگونه یک گیمبال را به کار ببرید. شاید مکان مناسبی را در دفتر پیدا کرده باشید که در آن کمترین صدای افراد دیگر را بشنوید. اما، شما افراد حرفه‌ای را بیاورید که می‌توانند عکس‌ها و جلسات را با ایده‌های تازه، جدید و پرطرفدار که می‌دانند چگونه به دست آورند، بیارایند.

پس خوشبختانه، شما انتخاب‌هایی دارید. می‌توانید یک عکاس، فیلم‌بردار یا استودیویی پیدا کنید که متناسب با سبک و بودجه شما باشد. شما می‌توانید مکان‌ها را به تنهایی جستجو کنید. شاید حتی با مثال‌هایی از آنچه دوست دارید و نمی‌خواهید سر میز بیایید.

چرا باید یک نویسنده حرفه‌ای برای رونق کسب و کار خود استخدام کنید؟

مطمئناً، می‌توانید بنویسید، اما یک حرفه‌ای بیاورید و بازدهی را به دست آورید که آرزوی آن را دارید.

به گزارش کارآفرینی پرس، «باویک سرخدی» در یادداشتی عنوان کرد: از مارس 2020، تقریباً همه مشاغل مجبور به انتقال به یک مدل آنلاین شده‌اند. برای زنده ماندن از همه‌گیری و محدودیت‌های قرنطینه مرتبط، ارائه یک کانال آنلاین به مشتریان ضروری شده است. بیش از هر زمان دیگری، محتوای وب سایت و توضیحات محصول شما نقش اصلی فروش شما را بازی می‌کند. محتوای موجود در وب سایت شما اکنون تصمیم می‌گیرد که آیا مشتری بالقوه شما با شما ارتباط برقرار می‌کند یا باز می‌گردد.

نویسندگان حرفه‌ای می‌توانند در حین تهیه پیش‌نویس محتوا، تعادل کاملی بین اطلاعات و الهام برقرار کنند. آن‌ها برای اطلاع‌رسانی، مشارکت و تشویق مصرف‌کنندگان به اقدام می‌نویسند و با انجام این کار به تقویت کسب‌وکار شما کمک می‌کنند. بهترین آن‌ها می‌توانند محتوایی را تنظیم کنند که به پیام برند شما پایبند باشد و شما را به‌عنوان یک رهبر فکری در صنعت مربوطه خود معرفی کند.

نویسندگان حرفه‌ای می‌توانند به شما کمک کنند تا از طریق برندسازی مناسب و جلب توجه مشتری، حضوری آنلاین داشته باشید.

در طول جستجوی محصول، وقتی محصول مشابهی را در همه جا پیدا می کنید، شروع به جستجو در وب سایت‌ها می کنید. اما در طول همان جستجو، اگر یک نوع محصول منحصر به فرد با کیفیت استثنایی یا نتایج وعده داده شده را در قسمت توضیحات یا نظرات پیدا کنید، بر روی محصول می‌مانید. محتوای خوب نوشته شده، خوانندگان را متقاعد می کند که اقدام کنند و فروش را افزایش دهند.

از محتوای حرفه ای برای تقویت برند خود استفاده کنید

پلتفرم‌های آنلاین مقرون به صرفه‌ترین کانال‌های بازاریابی هستند. از طریق آن‌ها می‌توانید به‌راحتی به میلیون‌ها مشتری بالقوه دسترسی پیدا کنید و بر انتخاب محصول و خدمات آن‌ها تأثیر بگذارید. پلتفرم‌های آنلاین سهولت بازخورد، بررسی، توصیفات و قابلیت اشتراک‌گذاری را ارائه می‌دهند. با این ورودی‌ها، خریداران تصمیم می‌گیرند که کجا هزینه کنند. از بررسی در مورد محصول یا خدمات شما گرفته تا توصیفات در وب سایت شما، همه چیز بر تصمیم مشتری بالقوه تأثیر می‌گذارد. نویسندگان محتوای خبره نقش اساسی در تهیه پیش‌نویس محتوایی ایفا می‌کنند که با کلیک مشتری در مورد این‌که چرا باید با شما تماس بگیرند و ارزش پیشنهادی برای ارتباط با کسب‌وکار شما دارند.

محتوای با کیفیت بالا و فراوانی خوانندگان را درگیر می‌کند

وب سایت و دیگر پلتفرم‌های آنلاین شما فرصتی را برای ایجاد و حفظ رابطه با مشتریان فعلی و آینده خود به شما ارائه می‌دهند. دیگر برای درک آن‌ها و علایقشان حضوری با آن‌ها ملاقات نمی‌کنید. در حال حاضر، محتوا نقش مهم‌تری از همیشه بازی می‌کند، بنابراین محتوای شما باید منحصر به فرد و جذاب باشد. این باید خواننده شما را به تفکر وادار کند و همچنین پاسخ‌هایی را که به‌دنبال آن هستند به آن‌ها ارائه دهد. فرکانس و کیفیت محتوای شما به همان اندازه مهم است. شما باید به‌طور منظم محتوای منحصر به فرد خود را منتشر کنید تا مشتریان خود را مجبور به بازدید مجدد از وب سایت خود کنید. نویسندگان حرفه‌ای این مهارت را دارند که تحلیل کنند مشتریان چه چیزی را می‌خواهند بخوانند و در ادامه روی کجا کلیک خواهند کرد.

نوشته‌های خوش ساخت منجر به افزایش سرنخ‌ها می‌شود

محتوایی که شما را به‌عنوان یک متخصص در صنعت خود به نمایش می‌گذارد، باعث ایجاد اعتماد به نفس در توانایی شما با مشتریان بالقوه می‌شود. شرایطی را در نظر بگیرید که یک مشتری بالقوه مشکل مالی دارد و برای مطالعه موردی به گوگل مراجعه می‌کند. در حین جستجو، آن‌ها به وبلاگی برخورد کردند که در آن پاسخ مشکلات حسابداری خود را پیدا کردند. وبلاگی که آن‌ها می‌خوانند آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا به این فکر کنند که آیا می‌توانند نیازهای خود را برون سپاری کنند. آن‌ها متوجه می‌شوند که وب‌سایتی که بازدید می‌کنند یک شرکت حسابداری است. آن‌ها یک پرس و جو می‌کنند و یک پاسخ تماس دریافت می‌کنند، و اکنون، شرکت حسابداری پیشتاز قابل توجهی در خط دارد.

وبلاگی که افکار آن‌ها را از یافتن راه‌حلی به برون‌سپاری کار تغییر داد، محتوایی خوش ساخت بود. شما باید چنین محتوایی را بسازید و مرتباً پست کنید تا برند خود را به‌عنوان یک رهبر فکری صنعت تثبیت کنید.

آیا یک نویسنده حرفه‌ای استخدام می‌کنم یا تولید محتوا را برون سپاری می‌کنم؟

بسته به اندازه شرکت و نیازهای محتوا، می‌توانید یک نویسنده تمام وقت استخدام کنید یا پروژه‌ها را به یک نویسنده حرفه‌ای برون سپاری کنید. در حالی که یک نویسنده تمام وقت به‌صورت تماس در دسترس شما خواهد بود، هزینه‌هایی مانند منابع انسانی، بیمه، دفتر، مجوزهای درخواست و غیره وجود دارد. اینجاست که برون سپاری محتوا می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد.

شرکت‌های تولید محتوا بر اساس خدماتی که انتخاب می‌کنید از شما هزینه می‌گیرند. معامله با آن‌ها از شما می‌خواهد که نیازهای خود را توضیح دهید، با هزینه‌ها و زمان تحویل موافقت کنید، محتوای پیش‌نویس را مشاهده کنید، ویرایش‌های لازم را قبل از ارائه علامت خروجی و پرداخت انجام دهید. بنابراین، برون‌سپاری نوشتن محتوا می‌تواند در زمان و هزینه زیادی صرفه‌جویی کند.

نویسندگان حرفه‌ای خدمات محتوایی متعددی از جمله محتوای وب‌سایت، نوشتن وبلاگ، محتوای بازاریابی دیجیتال، محتوای رسانه‌های اجتماعی، محتوای سئو و سایر محتوای درخواستی را ارائه می‌دهند. بنابراین، چه یک توییت 140 کاراکتری یا یک وبلاگ 1000 کلمه‌ای باشد، آن‌ها می‌توانند پیام شما را به‌طور موثر ارائه دهند و در عین حال در زمان شما برای همه کارهای دیگری که برای رشد یک تجارت نیاز دارد، صرفه‌جویی کنند.

  • نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Entrepreneur
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا