هاشم علایی: استفاده از دانش‌بنیان‌های اردبیل موجب کیفیت محصولات صنعتی خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: حمایت از تولیدات داخلی واستفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ارتقا کیفیت محصولات صنعتی از جمله اقدامات مهمی است که می تواند سبب جهش تولیدات صادرات محور شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، هاشم علایی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل مربوط به استاندارد سازی تعدادی از واحد های تولیدی اردبیل اظهار داشت: استاندارد سازی وتوجه به کیفیت کالا و خدمات لازمه تقویت تولیدات ملی است.

وی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را قطع کامل وابستگی به محصولات خارجی دانست و عنوان کرد: حمایت از تولیدات داخلی واستفاده از ظرفیت شرکت های دانش‌بنیان در ارتقا کیفیت محصولات صنعتی از جمله اقدامات مهمی است که می تواند سبب جهش تولیدات صادرات محور شود.

علایی در ادامه گفت : بدون شک نقش استاندارد در رشد و ارتقای تولید ملی و کمک به جهش تولید قابل توجه و غیرقابل انکار است، به طوری که  مقام معظم رهبری بند 24 سیاست های اقتصاد مقاومتی را به این مقوله اختصاص دادند و بر افزایش پوشش استاندارد و ترویج آن تاکید شده است.

دبیر شورای استاندارد استان اردبیل گفت: استاندارد و توجه به کیفیت کالاها لازمه تقویت تولید ملی و افزایش اعتبار آن در بازارهای داخلی و خارجی است، بنابراین هرچه واحدهای تولیدی به سمت رعایت استانداردها و ارتقای کیفیت حرکت کنند، کالاهای ایرانی ونشان استاندارد ملی نزد مصرف کنندگان داخلی و خارجی اعتبار و جایگاه بیشتری را کسب می کند و این مهم به رونق و جهش تولید کمک خواهد کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا