فرهاد نامداری: ایجادکارگزار بومی «تعیین صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان» در لرستان الزامی است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک علم و فناوری لرستان بر لزوم ایجاد کارگزار بومی «تعیین صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان» در این استان تاکید کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، فرهاد نامداری امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: طی ارزیابی صورت گرفته توسط کارگزار ارزیاب کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دو شرکت مستقر در مراکز رشد واحدهای فناور وابسته به پارک علم و فناوری لرستان، در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان کشور قرار گرفت.

وی افزود: یک شرکت در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته، مجوز دانش بنیان نوپا نوع دو و یک شرکت در زمینه برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم‌های خودکار، مجوز دانش‌بنیانی نوپا نوع سه را دریافت کردند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان ادامه داد: تعداد ۳۰ شرکت دانش بنیان در استان لرستان فعالیت می‌کنند که تعداد ۱۹ شرکت از آنها در پارک علم و فناوری و مراکز رشد وابسته مستقر هستند، همچنین تعداد شش شرکت دانش بنیان دیگر استان نیز از واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد استان بوده که خروج موفق داشته‌اند.

نامداری، نبود کارگزار بومی تعیین صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان در لرستان را یکی از عوامل تعداد کم شرکت‌های دانش‌بنیان ثبت شده عنوان و تصریح کرد: برای رفع این مشکل از طریق بازرسی استان لرستان رایزنی‌هایی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته و امیدواریم منجر به استقرار کارگزار تعیین صلاحیت بومی در استان شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا