دانشجوی دانشگاه آزاد یزد موفق به کسب دیپلم افتخار مسابقات ملی مهارت شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حمیدرضا اولاد مجید در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته صافکاری اتومبیل موفق شد دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را کسب کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، محمدرضا رحیمی زارچی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما دانشگاه آزاد یزد گفت ، حمیدرضا اولاد مجید، مهارت آموخته یزدی و دانشجوی مقطع کاردانی حسابداری دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد یزد، شرکت‌کننده در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی نخبگان مهارتی رشته‌های فناوری خودرو، صافکاری و نقاشی خودرو توانست حائز دیپلم افتخار این دوره از مسابقات ملی مهارتی شود..

محمدرضا رحیمی زارچی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما یزد، افزود: میزبانی نخبگان مهارتی رشته‌های فناوری خودرو، صافکاری و نقاشی خودرو در مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو ۹ دی افتخار بزرگی در تهران انجام شد.

وی تبیین کرد، در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، ۲۹ مهارت آموز در رشته فناوری خودرو و ۴۱ مهارت آموز در رشته صافکاری و نقاشی خودرو در مرکز مهارت و فناوری ۹ دی با هم به رقابت پرداختند.

رحیمی زارچی تأکید کرد: نخبگان مهارتی قادرند مهارت، دانش، فناوری و صنعت جدید و به‌تبع آن فرصت‌های شغلی جدید برای جامعه خویش ایجاد کنند و ضرورت دارد زمینه نقش‌آفرینی و کارآفرینی آنان در جهت شکوفایی کشور فراهم شود.

او در ادامه با تبریک این موفقیت ارزشمند به مردم شریف استان به‌ویژه تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی گفت: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند جهت شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

وی تصریح کرد، مسابقات ملی مهارت، مقدمه‌ای برای ورود به مسابقات جهانی مهارت است که هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی که عمدتاً جوانان زیر ۲۱ سال هستند، برگزار می‌شود که برگزیدگان نهایی آن پس از گذراندن اردوهای آمادگی به مسابقات جهانی مهارت اعزام می‌شوند.

رحیمی زارچی خاطرنشان کرد: مسابقات ملی مهارت به دلیل ارتباط با رویداد جهانی که به‌صورت ۲سال یک‌بار برگزار می‌شود به‌منظور ترویج مهارت‌آموزی و ارتقاء مهارت‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت و ضعف مهارت‌آموزی،آشنایی کارشناسان با مسابقات جهانی مهارت و ارتباط بین مراکز آموزشی و صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید نگاه ویژه‌ای به این مسابقات توسط دستگاه‌های مختلف صورت گیرد.

معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما تأکید کرد، راه یافتن به مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند جهت شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

گفتنی است برگزیدگان نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از حضور در اردوی آماده‌سازی به چهل و ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت که از تاریخ ۱۲ الی ۱۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ ( مهرماه سال ۱۴۰۱ ) در شهر شانگهای کشور چین برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا