دفتر کارآفرینی در شهرستان‌های اصفهان تاسیس خواهد شد/ ارائه تسهیلات بانکی در حوزه کارآفرینی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کلانی با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری و استقبال از این حوزه گفت: دفتر کارآفرینی در شهرستان‌های استان اصفهان تاسیس می شود.

«کامران کلانی» با اشاره به برنامه های هفته جهانی کارآفرینی در استان اصفهان اظهارداشت: برنامه ریزی و هماهنگی های اولیه برنامه های این مناسبت مورد پیش بینی قرار گرفته تا علاوه بر فرهنگسازی فعالان کارآفرین نیز معرفی شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان با اشاره به رشد جایگاهی و کسب موفقیت ها در این حوزه تصریح کرد: استان اصفهان در این عرصه پیشتاز بوده و با توجه به ظرفیت موجود در مناطق مختلف استان، دفتر کارآفرینی در شهرستان‌های استان اصفهان تاسیس می شود.

وی به آموزش و حمایت از کارآفرینان اشاره کرد و اذعان داشت: حمایت‌های خوبی از سوی اتاق بازرگانی در راستای کارآفرینی صورت گرفت و در راستای کارآفرینی اجتماعی رونق فعالیت ها را داشته ایم.

کلانی ایجاد فضای کار اشتراکی را یکی از اقدامات موثر برای کارآفرینی و اشتغال بیان کرد و گفت: در اجرای این طرح نیز موفقیت های زیادی را داشته ایم و اصفهان سرآمد و موفقیت های زیادی در این خصوص داشته است.

وی تسهیل شرایط برای سرمایه گذاری و کارآفرینی را در ایجاد انگیزه بخش خصوصی مهم خواند و اذعان داشت: کاهش تصدی گری دولتی و بروکراسی اداری در رفع چالش های اجتماعی نقش دارد که تشکل های صنفی و کارگری در این خصص مطالبه گری کنند.

ارائه تسهیلات بانکی در حوزه کارآفرینی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه کارآفرینان بدون وابستگی به دولت وحمایت های آنان برای رفع چالش ها وارد شده اند، تصریح کرد: ارائه تسهیلات بانکی در حوزه کارآفرینی به رشد کاری و تحقق آن کمک می کند.

وی ادامه داد: تسهیلات بانکی برای کارآفرینی و فعالیت های اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار به صورت ویژه پیش بینی شده که دفاتر تسهیل گیری در این راستا نقش خود برای ایجاد اشتغال و مهارت آموزی ایفا می کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا