برگزاری اولین استارت آپ ویکند کمیته امداد مازندران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اولین استارت آپ ویکند کمیته امداد مازندران با حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس، «میثم معافی» امروز (۲۸مهر) در اولین استارت آپ ویکند کمیته امداد مازندران با حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: اتفاق خوبی در حال رخ دادن است و باید قدر آن را بدانیم و قطعا این امر نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران افزود: هدف از برگزاری این دوره سه روزه، تقویت و ارتقا مهارت و استفاده از ظرفیت ها است.

وی تصریح کرد: استعداد مبتنی بر نیاز کشور است و باید از منابع برای شکوفایی استعدادها به نحو احسن بهره ببریم.

معافی بیان کرد: کسب و کار و بازار برمبنای نیاز صورت می گیرد و باید با ایجاد مهارت این نیازها رفع شود.

وی افزود: ۱۴هزار دانش آموز و دانشجو در مازندران، تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند و آموزش و مهارت های لازم به آنان ارائه می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران بیان کرد: توانمندسازی خانواده های مددجو و ایجاد اشتغال برای آنان یکی از اصلی ترین اولویت های این نهاد است و برای ورود به کسب و کارهای نوین و دانش بنیان در این خصوص با برنامه ریزی مناسب و زمینه سازی باید اقدام کنیم .
 

معافی گفت: استعدادهای بسیار خوبی در بین مددجویان دانش آموخته وجود دارد و هدف ما این است که با برگزاری این رویدادها، زمینه ورود مددجویان به عرصه کار و تولید را با آموزش های مهارتی، فراهم سازیم.

همایش سه روزه فنی و حرفه ای استارت آپ با همکاری واحد فرهنگی و واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران، دانشگاه پیام‌نور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار می شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا