برگزاری سومین رویداد استان‌آپ در سمنان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سومین رویداد «استان‌آپ» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت پارک علم و فناوری سمنان در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس، فراخوان شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در استان سمنان به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران در قالب رویداد «استان‌آپ» منتشر شد.

این رویداد با مشارکت پارک علم و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری، دانشگاه‌ها، اتاق بازرگانی و بازیگران اکوسیستم نوآوری استان سمنان برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای حضور دانشجویان، دانش‌آموختگان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، تیم‌ها و هسته‌های فناور، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌هاست تا ایده‌های فناورانه خود را مطرح و برای تجاری‌سازی آنها اقدامات لازم انجام شود.

رویداد «استان‌آپ» شامل برگزاری دو رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» است که در حال حاضر از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف رساندن ایده‌های فناورانه به سرمایه برگزار شده و قرار است در ۳۱ استان کشور دنبال شود.

در رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی»، صندوق نوآوری با مدل «هم‌سرمایه‌گذاری» و با معرفی طرح‌های استارت‌آپی موفق در کنار صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران است. در این مدل صندوق در سود و زیان طرح‌های فناورانه شریک خواهد شد.

در سلسله رویدادهای «پیوند» نیز صندوق نوآوری و شکوفایی به دنبال شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های استارت‌آپی جذاب و توانمند و معرفی آن‌ها به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) است. ضمن اینکه بخشی از هزینه‌های شتابدهی کسب و کارهای نوپا نیز به طور بلاعوض از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی تامین می‌شود.

به همین منظور صندوق نوآوری قصد دارد سومین رویداد «استان‌آپ» را در استان سمنان با هدف بسترسازی جهت ایجاد کسب و کارهای فناورانه، شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش بنیان و گروه‌های صاحب ایده در سطح استان، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه، برگزاری دوره‌های آموزشی برای تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها، بهم‌رسانی تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها به شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران و برگزاری پنل گفتگو و برنامه انتقال تجربه برگزار کند.

علاقه‌مندان برای حضور در استان‌آپ سمنان می‌توانند تا ۱۹ آبان برای آشنایی با رویداد و ثبت‌نام در آن به لینک https://www.inif.ir/web/startup-market مراجعه کنند.

اولین رویداد «استان‌آپ» در کرمان برگزار و طی آن ۱۳ استارت‌آپ به بیان ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیازهای سرمایه‌گذاری خود پرداختند که در پایان رویداد نیز ۶ تیم موفق به جذب سرمایه شدند. دومین رویداد «استان‌آپ» نیز قرار است روز ۱۲ آبان ماه سال جاری در قزوین برگزار شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا