تاسیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از تاسیس دانشکده مهارت و کارآفرینی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در این راستا رشته های مهارتی جدید نیز در دانشگاه آزاد اسلامی استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا فیروزفر روز سه‌شنبه گفت: برنامه های آموزشی که برای دانشکده مهارت و کارآفرینی تعریف شده است، زمینه تربیت دانشجویان مهارت دیده و مهارت ورزیده را فراهم می کند و این دانشجویان به سبب توانمندی های کسب شده، آماده اشتغال در واحدهای تولیدی و بازار کسب و کار خواهند بود. 

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر توسعه و تحول، خود را به عنوان یک موسسه آموزش عالی مساله محور، کارآفرین، فناور و اجتماعی مطرح کرده است، اظهار داشت: وقتی صحبت از تحول می کنیم برای این امر ابزار لازم است، خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در همه ابعاد ابزارهای لازم را برای تحول و پیشرفت دارد. 

فیروزفر با بیان اینکه برخورداری از زیرساخت های فیزیکی قوی در سطح کشور و وجود سرمایه های نیروی انسانی از جمله این ابرازها است، اظهار داشت: واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان زنجان در زمان حاضر دارای ۴۵۰ هیأت علمی هستند که این ظرفیت سبب کارآمدی بیشتر در حوزه آموزش شده است. 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از ۱۱ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در واحدها و مراکز دانشگاه‌های آزاد و سماء استان زنجان تحصیل می‌کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا