تشریح 5 مسابقه دانشجویی با محور ایده‌های نوین/ از مبارزه با گرد و غبار تا کسب و کار در دوران کرونا

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، جزئیاتی از برگزاری 5 مسابقه ملی و استانی برای دانشجویان با محور ایده‌های نوین علمی را تشریح کرد.دانشجویان علاقه‌مند آثار خود در 5 مسابقه را تا 25 شهریور ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از آنا، خوشناز پاینده با تشریح جزئیات برگزاری پنج مسابقه ملی و استانی از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در ترم تابستان ۱۴۰۰ اظهار کرد: این باشگاه دومین مسابقه ملی «ایده‌های نوین مبارزه با گرد و غبار؛ فرصت‌ها و راهکارها» را به همراه جوایز نقدی و غیرنقدی برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: در دومین مسابقه ملی «ایده‌های نوین مبارزه با گرد و غبار؛ فرصت‌ها و راهکارها» ایده‌ها و آثار برتر به مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و شتاب‌دهنده معرفی می‌شوند و ایده‌های اعضای برتر در قالب طرح‌های پژوهشی مورد حمایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان قرار می‌گیرند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اشاره به موضوعات دومین مسابقه ملی «ایده‌های نوین مبارزه با گرد و غبار؛ فرصت‌ها و راهکارها» عنوان کرد: داوطلبان در بخش علمی (طرح پژوهشی – اختراع – کتاب – محصول دانش‌بنیان – پایان‌نامه)، در بخش فرهنگی و هنری (نقاشی – عکاسی – فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای) و در بخش ایده (ساخت ماکت و دستگاه – طراحی مدل و نرم‌افزار) به رقابت می‌پردازند.

اهداف و محورهای مسابقه «ایده‌های نوین مبارزه با گرد و غبار»

پاینده به اهداف و محورهای دومین مسابقه ملی «ایده‌های نوین مبارزه با گرد و غبار؛ فرصت‌ها و راهکارها» اشاره و بیان کرد: تبادل اطلاعات،‌ ایده‌ها و تجربه‌های پژوهشگران ازجمله اهداف مسابقه بوده و محورهای آن هم شناسایی فرآیندهای مؤثر در ایجاد گرد و غبار (محیطی، اقلیمی، انسانی)، اثرات گرد و غبار بر کیفیت هوا، سلامت انسان و محیط زیست، بررسی اثرات توسعه صنعت و معدن بر گرد و غبار، اندازه‌گیری مستقیم و غیرمستقیم طوفان‌های گرد و غبار با استفاده از تکنیک‌های نوین است.

وی، مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی «ایده‌های نوین مبارزه با گرد و غبار؛ فرصت‌ها و راهکارها» را ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ عنوان کرد و توضیح داد: داوطلبان آثار خود را از طریق رایانامه atchiauahvaz@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۰۶۱۳۳۳۴۸۳۶۱ تماس بگیرند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به تشریح چزئیات نخستین مسابقه ملی دانشجویی «بازیافت وسایل بازیافتی و دورریختنی» هم پرداخت و بیان کرد که این مسابقه به همراه جوایز نقدی و غیرنقدی برگزار و ایده‌ها و آثار برتر به مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و مراکز شتاب‌دهنده معرفی می‌شود و ایده‌های اعضای برتر در قالب طرح‌های پژوهشی مورد حمایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان قرار می‌گیرد.

پاینده، اهداف برگزاری مسابقه «بازیافت وسایل بازیافتی و دورریختنی» را شناسایی هسته‌های فناور در حوزه بازیافت استارت‌آپ و راه‌اندازی کسب و کار و فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای عنوان کرد و با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ است، ادامه داد: داوطلبان آثار خود را از طریق رایانامه matchiauahvaz@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۰۶۱۳۳۳۴۸۳۶۱ تماس یا به لینک زیر http://bpj.iau.ircompetition و http://bpj-sss.iauahvaz.ac.ir مراجعه کنند.

وی از برگزاری مسابقه دانشجویی «دومینو» توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز خبر داد و تشریح کرد: این مسابقه به‌صورت استانی و با جوایز نقدی و ارائه گواهینامه معتبر همراه بوده و ارسال کلیپ به آن حداکثر سه دقیقه است. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۰۶۱۳۳۳۴۸۳۶۱ تماس یا به لینک http://bpj.iau.ircompetition – http://bpj-sss.iauahvaz.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز یادآور شد: مهلت ارسال آثار به مسابقه دومینو (ارسال کلیپ حداکثر سه دقیقه) تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ است و داوطلبان آثار خود را از طریق رایانامه matchiauahvaz@gmail.com ارسال کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، مسابقه استانی چندرسانه‌ای با عنوان «معرفی جاذبه‌ها و ناشناخته‌های اکوتوریسمی استان خوزستان» به همراه جوایز نقدی، عکاسی، کلیپ، پوستر و پادکست را از دیگر مسابقات باشگاه در ترم تابستان این دانشگاه عنوان کرد.

پاینده متذکر شد: مهلت ارسال آثار به مسابقه «معرفی جاذبه‌ها و ناشناخته‌های اکوتوریسمی استان خوزستان» هم تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ است و داوطلبان آثار خود را از طریق رایانامه matchiauahvaz@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۰۶۱۳۳۳۴۸۳۶۱ تماس بگیرند.

ایده‌های نوین کسب و کار در دوران کرونا

وی بیان کرد: عنوان مسابقه بعدی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز «ایده‌های نوین در کسب و کار در دوران کرونا» نام دارد که با شعار جهش تولید و حمایت همه‌جانبه و رفع موانع به همراه جوایز نقدی و غیرنقدی برگزار و ایده‌ها و آثار برتر داوطلبان به مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و مراکز شتاب‌دهنده معرفی می‌شود و ایده‌های اعضای برتر در قالب طرح‌های پژوهشی مورد حمایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان قرار می‌گیرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز افزود: آثار در قالب کلیپ سه دقیقه‌ای یا نوشتار با حداکثر ۱۵۰ کلمه، جذب ایده‌ها، خدمات فناورانه و نوآورانه در محورهای بازاریابی و فروش، رونق تولید، آموزش الکترونیک و فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی، تفریح و سرگرمی، هنری و ورزشی دریافت می‌شوند.

پاینده تشریح کرد: مهلت ارسال آثار به مسابقه «ایده‌های نوین در کسب و کار در دوران کرونا» تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ است و داوطلبان آثار خود را از طریق رایانامه matchiauahvaz@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۰۶۱۳۳۳۴۸۳۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا