آیا سوپر اپلیکیشن «تپسی» برای مردم ارزشآفرینی خواهد داشت؟!
مدیرعامل تپسی، در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، از «گروه تپسی» رونمایی کرد. او هدف از ایجاد گروه تپسی را یکپارچه کردن کسب و کارهای پلتفرمی زیر یک چتر واحد مطرح کرد و از دیگر اهداف آن، استفاده از شبکه و زیرساخت تپسی برای توسعه سایر کسب و کارها و استفاده از همافزایی شرکتهای این حوزه برای توسعه و تسریع در رسیدن به اهداف گروه در بازار کسب و کارهای پلتفرمی بیان میکند. عملکرد این مجموعه راهبری، نظارت، کنترل و تسهیلگری در کل این کسبوکارها است.
به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تابناک، مصطفی سیدحسینی درباره چشم انداز گلرنگ در ایجاد یک اکوسیستم در حوزه اقتصاد دیجیتال گفت: پلتفرم تپسی میکوشد تا با ایجاد یک اکوسیستم جدید و ایجاد همافزایی با استفاده از فرصتهای موجود در حوزه اقتصاد دیجیتال و رساندن سهم درآمدی گروه گلرنگ از اقتصاد دیجیتال به یک پنجم کل درآمد گروه تا سال ۱۴۰۱ و افزایش قدرت انتخاب کاربران و افزایش کیفیت ارائه خدمات با ایجاد رقابت، غیرممکنها را ممکن کند.
وی در رابطه با نقش تپسی در شکلگیری این اکوسیستم گفت: تپسی نقشهای بسیاری از جمله تیم متخصص و قوی، هوش مصنوعی مقیاس پذیر، زیرساخت فنی و کارآمد و شبکه گسترده کاربران در سراسر کشور دارد. سوپر اپلیکیشن تپسی، تجربهای یکپارچه از دریافت خدمات با کیفیت و متمایز در حوزههای متنوع را دارد.
سیدحسینی اهداف رشد تپسی تا پایان سال را اینگونه عنوان کرد: رشد دو برابری درآمد شرکت، گسترش بازارهای جدید از طریق ارائه سرویسهای اقتصادی، تمرکز بر توسعه سرویس پیک و گاراژ، خلق ارزش برای کاربران تپسی از طریق ارتباط بین کسب و کارهای آنلاین و آفلاین خواهد بود.
انتهای پیام/