سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

فرزاد پیشکاری: حمایت از کارآفرینان و ترویج فرهنگ کارآفرینی از اولویت‌های وزارت کار است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان عصر امروز در اولین جلسه هیئت امنای کانون کارآفرینان برتر رسمی استان که به ریاست استاندار کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری استان برگزار شد، گفت: حمایت از کارآفرینان و ترویج فرهنگ کارآفرینی از اولویت‌های وزارت کار است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، فرزاد پیشکاری با بیان ایجاد اشتغال در کشور مستلزم بهره گیری از اندیشه و خلاقیت منابع انسانی توانمند از جمله استفاده از ظرفیت کانون کارآفرینان و ترویج فرهنگ کار آفرینی می باشد، اظهار داشت: رسیدگی به مسئله اشتغال و کارآفرینی، از جدی ترین سیاست های دولت سیزدهم است لزا این اداره کل آمادگی خود را در راستای تحقق برنامه های دولت اعلام نموده و پذیرای ایده های خلاق و حمایت از نهادهای فعال در زمینه توسعه کارآفرینی و اشتغال استان خواهد بود.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه خوشبختانه کانون کارآفرینان برتر استان کردستان به خاطر فعالیت ها و اقدامات یک سال گذشته خود در مجمع عمومی کانون ملی کارآفرینان برتر به عنوان یکی از شش کاندیدای برگزیده کشور انتخاب و مورد قدردانی قرار گرفته اند، اظهار داشت: توسعه، ترویج و فرهنگ‌سازی در حوزه کارآفرینی، تشکیل اتاق فکر کارآفرینی استان و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای بخش خصوصی در زیست‌بوم کارآفرینی از جمله فعالیت‌ هایی به شمار می‌رود که برای این کانون پیش‌بینی شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعهد اشتغال کردستان در سالجاری ۲۱ هزار و ۵۹۹ نفر بود که تا امروز ۱۱۴ درصد بیشتر از این تعهد در استان محقق شده است، اظهار داشت: تا ۱۳ اسفند ۲۴ هزار و ۳۶۵ نفر صاحب شغل شدند.

وی افزود: کردستان در رتبه‌بندی درصد بهبود عملکرد استانها، در سالجاری  از ۲۷ بهمن تا ۱۰ اسفند توانست در جایگاه پنجم کشوری قرار گیرد که این مهم با تعامل و همکاری بسیار مطلوب دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل حاصل شد.

مدیرکل کار کردستان به صحت سنجی ۱۷ هزار و ۸۹۶ شغل ثبت شده در سامانه رصد اشاره کرد و گفت: در قدم بعدی اشتغال، کانون کارآفرینان برتر کردستان امسال راه‌اندازی شد تا با استفاده از ظرفیت نخبگان و فرزانگان عرصه کارآفرینی برای ایجاد شغل بهره بیشتری ببرد.

گفتنی است در پایان این نشست لوح تقدیر استاندار کردستان و مدیر کل کار استان به هیئت مدیره کانون کارآفرینان اهداء شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا