سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

اعطای مجوز فعالیت ۵ دفتر مشاوره شغلی و کاریابی به مراکز دانشگاهی علمی کاربردی لرستان

دیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از اعطای مجوز فعالیت 5 دفتر مشاوره شغلی و کاریابی به مراکز دانشگاهی علمی کاربردی در سطح استان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، «سید فرهاد ناصری نیا» در نشست هم اندیشی با رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان به تفاهم‌نامه همکاری میان این دانشگاه و معاونت اشتغال وزارت کار اشاره و اظهارکرد: مهمترین راه برای ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مهارت‌آموزی است که در این زمینه تلاش داریم با همکاری سایر نهادها و دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه علمی کاربردی این موضوع محقق شود .

وی به ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی استان در راستای ارائه مهارت‌های علمی و حرفه‌ای لازم به دانشجویان متناسب با بازار کار لرستان اشاره کرد و افزود: این دانشگاه با توانمندی خوبی که از نظر تئوری و علمی دارد می تواند با زمینه‌سازی موثر برای حضور و نقش‌آفرینی نیروی انسانی کارآمد و دارای مهارت در بازار کار استان از طریق آموزش و سنجش شایستگی شغلی برای دانشجویان و علاقمندان زمینه لازم را برای ایجاد شغل فراهم کند .

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: در راستای این تفاهم‌نامه تاکنون 5 مجوز فعالیت دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی به مراکز علمی کاربردی که سه مجوز مربوط به شهرستانهای پلدختر ، دورود و سلسه بوده و دو مجوز مربوط به شهرستان الیگودرز است که بر همین اساس این دانشگاه  فارغ‌التحصیلان خود را جذب بازار کار خواهد کرد.

ناصری نیا تصریح کرد : دانشجویانی که در مراکز علمی کاربردی این دانشگاه فارغ‌التحصل می‌شوند می‌توانند با ثبت‌نام در این مراکز وارد بازار کار شوند .

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال باید دانشگاه‌های استان ، مهارت‌آموزی و نیاز بازار کار را اولویت اصلی خود قرار دهند تا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بتوانند با مهارت‌ها و توانمندی‌های که بازار کار نیاز دارد به سمت اشتغال و کارآفرینی هدایت شوند .

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا