قواعد تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان‌ در یک کمپ ملی بررسی شد

اولین کمپ ملی فروش محصولات دانش‌بنیان با حضور ۶۰ مدیرعامل و مدیر فروش از ۱۲ استان کشور در پارک فناوری پردیس برگزار شد که بررسی قواعد تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان‌ مهمترین برنامه این کمپ ملی بود.

به گزارش ایسنا، در این دوره که ۶۰ نفر از مدیران عامل و مدیران فروش شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از ۱۲ استان کشور حضور داشتند، قواعد راهبردی و تاکتیک‌های کلیدی به بازار رساندن کالا و خدمات دانش‌بنیان مورد بحث قرار گرفت.

این کمپ با همکاری پارک فناوری پردیس و مجموعه کارنو در ۵ روز در پارک فناوری پردیس برگزار شد. روزانه ۹ ساعت آموزش، تمرین، کار گروهی و منتورینگ برای محصولات شرکت‌های حاضر در این کمپ با رویکرد اصول تریز از برنامه‌های این کمپ بود.

کشف و اجرای راه‌حل‌های خلاقانه فروش در سازمان، رفع چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان در فروش محصولات دارای فناوری و کمک به توسعه فروش کلیه محصولات و خدمات شرکت‌ها از اهداف برگزاری این دوره بوده است.

مدیران عامل و مدیران فروش شرکت‌هایی در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، الکترونیک، فناوری اطلاعات و سایر شرکت‌های دانش بنیان در این کمپ شرکت داشتند.

بازدید از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک و آشنایی با زیست بوم نوآوری و فناوری این مجموعه از دیگر برنامه‌های این کمپ بود. در این کمپ، مدیران عامل چند شرکت از شرکت‌های برجسته پارک فناوری پردیس نیز به بیان تجربیات خود در حوزه فروش محصولات دانش‌بنیان پرداختند.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به شرکت کنندگان در این دوره گواهی از سوی پارک فناوری پردیس اعطا شد.

انتهای پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا