سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

جلسه آموزشی کار با سامانه جستجوی شغل برگزار شد

جلسه آموزشی نحوه فعالیت سامانه جستجوی شغل و تبیین کارکرد سامانه مذکور و نیز پاسخگویی به سوالات و ابهامات مطروحه از سوی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور و دفاتر کاریابی، به صورت ویدئو کنفرانس از ساعت 8:30 الی 11:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/03/31 برگزار گردید.

به گزارش کارآفرینی پرس، در این جلسه، دکتر محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکات و ملاحظاتی را در خصوص مسئله هدایت نیروی کار در بازار کار کشور بیان نمودند و افزودند این مسئله جزء مسائل بسیار مهم و تا حدی مغفول است.

دکتر کریمی بیرانوند در ادامه در ارتباط با سامانه جستجوی شغل عنوان نمودند: سامانه جستجوی شغل در جهت سیاستگذاری و نظارت بر بازار کار راه‌اندازی شده است. ما  به حکم سیاستگذار بودن و نظارت بر اشتغال کشور بستری را فراهم نموده ایم که در آن  اطلاعات و فعالیت‌هایی که در بازار کار صورت می‌گیرد  شفاف شده  تا بتوانیم سیاستگذاری  های مناسبی اتخاذ کنیم.

در ادامه این جلسه، آقای امید ملک مدیر کل توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار بیان داشتند: سامانه جستجوی شغل بستری را ایجاد می‌کند برای دفاتر کاریابی ‌ها که فعالیت خودشان را توسعه دهند و در حقیقت یه نوعی بازارسازی برای کاریابی‌ها اتفاق می افتد. ملک در پایان خاطر نشان ساخت: مزایایی بر این سامانه مترتب است و تأکیدی که ما داریم این است که تمام دفاتر کاریابی روی این پلتفرم کار کنند و نقطه نظرات خودشان را در ارتباط با بهبود سامانه  ارائه دهند تا  مستمراً سامانه ارتقا یابد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا