افتتاح دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی«کارینو اندیشان فردای یزد»

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

همزمان با هفته کارگر کاریابی فیزیکی “کارینو اندیشان فردای یزد” به منظور ارائه مشاوره شغلی به متقاضیان کار و کارفرمایان متقاضی نیروی کار با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدرضا فلاحتی مدیرکل، در آئین افتتاح و بهره برداری از کاریابی کارینو ضمن گرامیداشت هفته کارگر گفت: دفاتر کاریابی با هدف اتصال نیروی های جویای شغل به بازار کار متناسب با مدرک و حرفه متقاضی فعالیت می کنند؛ هم اکنون 55 مجوز دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های غیردولتی داخلی صادر شده که از این تعداد 53 دفتر بصورت فعال به جامعه هدف خدمات ارائه می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سهم مرکز استان از دفاتر مشاوره شغلی را 37 دفتر عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون در شهرستان یزد مجوز 37 دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی صادر شده که 14 مجوز فیزیکی، 9 مجوز الکترونیکی و 7 مجوز بصورت فیزیکی – الکترونیکی صادر گردیده است؛ 16 مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی فیزیکی در سایر شهرستانهای استان صادر شده است.

وی به صدور مجوز برای دفاتر کاریابی ظرف مدت 10 روز کاری اشاره و خاطرنشان کرد: از اوایل آذرماه سال گذشته با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوز مراکز کاریابی، ظرف مدت 10 روز کاری مجوز صادر می شود؛ پس از الکترونیکی شدن، تاکنون 6 مجوز کاریابی فیزیکی به صورت سامانه ای صادر شد.

گفتنی است کاریابی فیزیکی “کارینو اندیشان فردای یزد” واقع در آزادشهر تحت مدیریت فنی شایسته رجعتی و محمد حسین رجعتی (مدیر داخلی) به مناسبت هفته کارگر افتتاح و فعالیت خود را در زمینه مشاوره شغلی به متقاضیان آغاز کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا