تاکید محمد مخبر بر تسریع در بازنگری در آیین‌نامه جدید کاریابی‌ها

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس و نایب رئیس کانون کاریابی‌های کشور و رئیس انجمن صنفی کاریابی‌های بین‌المللی ایران با محمد مخبر (معاون اول رئیس جمهور) دیدار کردند.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایلنا، معاون اول رئیس جمهور در این دیدار که با حضور سارا فلاحی (نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی) در محل دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد بر عزم جدی دولت سیزدهم بر حمایت از بخش خصوصی و بهره‌مندی از تجارب آنان تاکید کرد.

محمد مخبر در این دیدار افزود: سیاست دولت سیزدهم و تاکیدات ریاست‌جمهوری حمایت از بخش خصوصی و بهره‌مندی از تجارب آنان در سیاست‌گذاری‌ها و تدوین لوایح و قوانین مرتبط است.

همچنین در این دیدار حسن کرباسی (رئیس انجمن صنفی کاریابی‌های بین‌المللی ایران و نمایندگان تشکل صنفی کاریابی‌های کشور) با اشاره به معضلات و مشکلات پیش روی کاریابی‌ها گفت؛ کاریابی‌ها با مشکلات زیادی روبرو هستند که اعم آن توقف طرح‌های اشتغال‌زا، ارائه بسته‌های حمایتی برای ایجاد اشتغال‌های جدید و دیگر موارد است.

به گفته وی؛ اگر دولت در حمایت ازبخش خصوصی میخواهد نقش و سهم خود را ایفا کند، باید از کاریابی‌ها به عنوان بازوان اجرایی دولت کمک گرفته و در سرنوشت خود دخالت داده شوند.

طبق اظهارت وی؛ مهمترین مشکل حال حاضر کاریابی‌ها بازنگری در آیین‌نامه جدید کاریابی‌ها است که باید با مشورت کاریابی‌های بخش خصوصی اصلاح شود.

از قرار معلوم در پایان این جلسه معاون اول رئیس‌جمهور دستور بازنگری در آیین‌نامه جدید کاریابی‌ها را با همکاری و نظر مشورتی بخش خصوصی و نمایندگان تشکل‌های صنفی کاریابی صادر کرده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایلنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا