حمایت از کارآفرینان جوان راهی برای پایدارسازی اقتصاد است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

جذب و سرمایه‌گذاری برای کارآفرینان جوان نه تنها راهی برای پایدار نگه داشتن اقتصاد و رشد آن است، بلکه از گروه‌های آسیب پذیر مانند زنان، جوانان و فقرا نیز حمایت می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، ادای احترام به کارآفرینان جوان و کسب‌وکار‌های کوچک کافی نیست. آن‌ها برای ادامه و موفقیت نیاز به حمایت دارند. کسب‌وکار‌های کوچک بیش از پیش موتور اقتصاد هستند. آن‌ها با سرمایه‌گذاری مناسب منبع امید، درآمد و مقیاس‌پذیری برای یک کشور محسوب می‌شوند.

موخیسا کیتویی، دبیر کل UNCTAD، در ۲۷ ژوئن، روزی که به بزرگداشت شرکت‌های کوچک و متوسط ​​اختصاص داده شده، از شرکت‌های بزرگ و دولت‌ها خواستند تا روی این اولین پاسخ دهندگان به نیاز‌های اجتماعی، سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

بر اساس گفته متخصصان، تمام افراد باید روی کارآفرینان و مشاغل کوچک در جهان رو به‌رشد سرمایه‌گذاری کنند تا رشد این اقتصاد‌ها را تحریک کنند. تقویت اقتصاد یک کشور تنها به دنبال جلب توجه شرکت‌های بزرگ جهانی نیست. برای حمایت از کسب‌وکار‌ها آموزش، زیرساخت‌ها، سیاست‌ها و مقررات مورد نیاز است.

امروزه با افزایش تعداد جوانان از دولت‌ها و شرکت‌ها نیز می‌خواهیم تا سهم خود را در این استراتژی ایفا و در زمینه‌های حیاتی سرمایه‌گذاری کنند که این امر به کسب‌وکار‌های کوچک کمک می‌کند تا بهتر، قوی‌تر، سازنده‌تر و پایدارتر عمل کنند.

بر اساس گزارش سازمان بین‌المللی کار، امروزه بیش از ۶۴ میلیون جوان در سراسر جهان بدون کار هستند و ۱۴۵ میلیون کارگر جوان در فقر زندگی می‌کنند. ترویج کارآفرینی، توانمندسازی کارآفرینان جوان و ایجاد محیطی مساعدتر برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​می‌تواند راه‌حل قدرتمندی برای بیکاری و رکود اقتصادی باشد.

جذب و سرمایه‌گذاری برای کارآفرینان جوان نه تنها راهی برای پایدار نگه داشتن اقتصاد و رشد آن است، بلکه از گروه‌های آسیب پذیر مانند زنان، جوانان و فقرا نیز حمایت می‌کند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا