اختصاص ۱۷ هکتار زمین برای شرکت‌های دانش‌بنیان زنجان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: تخصیص ۱۷ هکتار زمین برای شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان استان زنجان تصویب شده‌ است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا،  «خلیل قاسملو» صبح امروز (۳۰ آذرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به محدودیت مکان برخی شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهارکرد: امسال اقدامات و کارهای خوبی انجام شده است که در ابتدا در کارگروه اقتصاد دانش‌بنیان ۱۷ هکتار زمین به این شرکت‌ها اختصاص دادیم. 

وی با بیان اینکه علاوه بر ۱۷ هکتار، ۴۵ میلیارد تومان از اعتبارات مشمول بودجه استانی برای زیرساخت این شرکت‌ها فراهم است، افزود: در سال‌های گذشته از محل اعتبارات استانی امکان هزینه‌کرد برای زیرساخت‌های شهرک‌های دانش‌بنیان وجود نداشت که امسال با عنایت دولت این اجازه‌ را به استان‌ها دادند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه از محل اعتبارات بودجه استانی برای زیرساخت شرکت‌های دانش‌بنیان تخصیص خواهیم داد، اضافه کرد: اداره راه‌وشهرسازی مسئول مطالعه مصوبه اجرایی تخصیص آن ۱۷ هکتار است که این اداره‌کل با همکاری مشاوران در زمینه اخذ زمینه شکل‌گیری شهرک‌های دانش‌بنیان فعالیت دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا