استاندار سمنان: ۱۴ شرکت به دانش‌بنیان‌های استان سمنان افزوده شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار سمنان گفت: ۱۴ شرکت دانش‌بنیان طی یکسال گذشته به مجموعه واحدهای فناور استان افزوده شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «سید محمدرضا هاشمی» گفت: ۱۴ شرکت دانش‌بنیان طی یکسال گذشته به استان اضافه شد و مشخصات بالغ بر ۶۲ شرکت دیگر نیز به معاونت فناوری ریاست جمهوری ارسال شد و امیدواریم شاهد فعالیت این شرکت‌ها نیز باشیم‌.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه سیاست و نگاه در استان سمنان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است، افزود: حمایت‌ مالی ، تامین زمین و پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان با تمام قوت ادامه می‌یابد و در این راستا ایجاد اشتغال توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ مورد انتظار است.

وی ابراز داشت: در برخی واحدهای کارگری استان نگرانی بابت تامین نیروی انسانی وجود دارد و از سویی، یکی از دغدغه‌ها ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاه ها است.

هاشمی با بیان اینکه بهترین راه ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی اهمیت دادن به شرکت‌های دانش‌بنیان است، تصریح کرد: اگر به دنبال فرآوری محصولات و افزایش بهره‌وری هستیم باید به شرکت‌های دانش‌بنیان توجه کنیم‌.

استاندار سمنان، یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در حوزه اقتصاد را شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و ادامه داد: مجموعه ادارات کل و بانک‌ها برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان آمادگی کامل دارند.‌

وی یادآور شد: آمادگی تامین زمین به هر میزان برای شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد و اولویت برای مدیران ، تهیه و خرید محصولات تولیدی استان در تمامی زمینه‌ها است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا