رضا افلاطونی : صندوق حمایت از توسعه کشاورزی منابع مالی واحد‌های دانش‌بنیان را تامین کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با هدف تحول در بخش کساورزی منابع مالی واحد‌های دانش بنیان را تامین کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  «رضا افلاطونی» رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در نشست وبینار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گفت: رویکرد صندوق باید تامین منابع مالی باشد که مهم‌ترین آن در سال جاری کشاورزی دانش بنیان است.

وی اضافه کرد: در همین استان قزوین واحد‌های فناور بسیار خوبی در حوزه کشاورزی وجود دارد که اگر صندوق بتواند از تجاری سازی و تولید انبوه آن‌ها حمایت کند، تحول عظیمی را در بخش کشاورزی ایجاد کرده است.

افلاطونی به جذب منابع مالی اشاره کرد و گفت: تیم تحقیق و پژوهش لازم است تا برای روش‌های جذب منابع مالی از تشکل‌ها و بهره برداران خرد کشاورزی تمهیدات لازم اتخاذ شود.

این مسئول تصریح کرد: روش‌های سرمایه گذاری و منابع مالی به روش BOT و همچنین تامین مالی برای فعالیت‌های کشاورزی قراردادی از عمده مواردی است که صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی می‌تواند در آن نقش محوری داشته باشد.

خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی می‌تواند در موضوع بازرگانی کشاورزی مثل صادرات محصولات و واردات نهاده وارد عمل شود.

منصور بازدار مدی عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست وبیناری اظهار داشت: صندوق تسهیل گر و حامی تولید است و به عنوان بازوی توانمند اجرایی در سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: مشارکت در تکمیل طرح‌های نیمه تمام و همچنین تسهیل گری و تامین منابع مالی برای پیشبرد تولید بخش کشاورزی از دیگر اولویت‌های صندوق است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا