مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان کارآفرین افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شهردار منطقه ۱۳ گفت: مرکز توانمندسازی و مهارت‌آموزی زنان کارآفرین با رویکرد اشتغال زایی وحمایت از تولید و مشاغل خانگی به همت اداره بانوان در مجموعه شهربانو این منطقه افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه، با اشاره به توانمندسازی و ضرورت اشتغال‌زایی بانوان منطقه گفت: برای داشتن شهری شهروند مدار، کسب رضایت شهروندان ضروری است و این امر زمانی محقق می‌شود که حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی را به عنوان یکی از اولویت‌های جامعه در نظر گرفته و برای آن برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: زنان کارآفرین و سرپرست خانواری که با تکیه بر توانمندی و اراده خود برای مدیریت خانواده تلاش می‌کنند موجب عزت هستند و تکلیف ما حمایت از آنها در عرصه‌های مختلف است.

شهردار منطقه ۱۳ به برگزاری کارگاه آزمایشگاه نوآوری به همت اداره امور بانوان اشاره کرد و افزود: این کارگاه با محوریت موضوعات مساله‌محور در حوزه‌های نانو فناوری، انرژی، زیست‌فناوری و فناوری فضایی برای دختران مقطع سنی، ۱۳ تا ۱۸ سال طراحی شده است.

علی احمدی خاطر نشان کرد: در این دوره‌ها سعی بر آن است، تا دختران نوجوان با انجام فعالیت‌های طراحی شده بتوانند مهارت‌های مورد نیاز جهت شناسایی مشکلات پیرامون خود از جمله خانه، محله، شهر و… را با ارائه راه حل‌های خلاقانه فراگیرند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا