استاندار قزوین: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برند بسیار خوبی در علوم رباتیک در منطقه و جهان است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دکتر محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و هیات همراه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه بازدید کردند.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قزوین، دکتر محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که با حضور اعضای هیات رئیسه این دانشگاه در دفتر ریاست برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های این دانشگاه در جریان سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به استان قزوین در سخنانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجه در این واحد گفت: در جریان سفر آیت الله رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی به استان قزوین که سفر پرخیر و برکتی نیز بود دانشگاه آزاد اسلامی قزوین زحمات و تلاش های بسیاری را برای این سفر متقبل شد و فلسفه اصلی حضور بنده در این دانشگاه تشکر و قدردانی از این زحمات است.
وی در ادامه با اشاره به برند بودن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سطح کشور و منطقه گفت: خوشبختانه در هر وزارتخانه و سازمان دولتی و غیردولتی بسیاری از مدیران کشوری از فارغ التحصیلان این دانشگاه می باشند که این امر جای تبریک و قدردانی دارد.
استاندار قزوین سپس به افتخارات کسب شده توسط این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حوزه های مربوط به علوم رباتیک در سطح کشور و دنیا دارای افتخارات بسیاری است و یک برند بسیار خوبی از این دانشگاه در این علوم در منطقه و جهان ارائه شده است و در این حوزه ها می ‌بایست ضمن تقویت در مسیر رو به جلو حرکت شود. در این راستا استانداری در کنار این دانشگاه بوده و هرگونه حمایت لازم را در جهت تداوم موفقیت های این دانشگاه اعلام می کند.
دکتر اعلایی، در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توسعه شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: با توجه به سند علمی کشور و هم چنین تاکیدات مقام معظم رهبری، دانشگاه ها نقش ویژه‌ای در تحقق این امر دارند و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجه از نظر مراکز تحقیقاتی، استادان مجرب و کارکنان زحمتکش می‌تواند در جهت رشد و توسعه استان گام های موثری بردارد.

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می تواند پیشرو و پیشگام در تاسیس و راه اندازی شهرک های علمی در حوزه تولید محتوا و کشاورزی باشد

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به پتانسیل های استان و کشور گفت: با توجه به وجود دشت حاصل خیز قزوین که یکی از ظرفیت های بسیار خوب برای توسعه کشاورزی در کشور محسوب می شود این دانشگاه می تواند به عنوان اولین مرکز علمی با راه اندازی و تاسیس شهرک علمی در حوزه کشاورزی نقش ویژه ای را در جهت توسعه و آبادانی استان و کشور داشته باشد همچنین با توجه به قابلیت های موجود، این دانشگاه می تواند با ورود به حوزه تولید محتوا، پیشرو و پیشگام در کشور باشد.
وی در ادامه، با تاکید بر کاربردی کردن علوم در جهت حل مشکلات مردم گفت: اگر پایان نامه ها، ایده ها و طرح هایی که در جهت خدمات بهتر و باعث رفع مشکلات مردم ارائه شود، مطمئناً مورد حمایت ما خواهد بود.
استاندار، سپس با اشاره به دغدغه های مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص کمک به معیشت و تامین مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه، ضمن اعلام آمادگی و حمایت یادآور شد: مجموعه استانداری و دستگاه های مرتبط می توانند با حمایت از تغییر کاربری های زمین های این دانشگاه، اعطای وام و تسهیلات ساخت مسکن در جهت تامین مسکن این عزیزان حرکت کند.
وی در پایان با اعلام حمایت از طرح های توسعه ای در جهت درآمدهای شهریه ای و غیر شهریه ای در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: مجموعه استانداری آمادگی این را دارد در جهت تسریع و افزایش روند جذب دانشجویان خارجی، اعطای پروژه های تحقیقاتی و طرح های دانش بنیان حمایت های لازم را از این دانشگاه داشته باشد.
در ادامه، ابوالحسن کبیری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رنجبر، معاون مدیرکل حوزه استانداری قزوین در سخنانی با توجه به وجود پتانسیل ها و زیرساخت‌های بسیار مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، از برنامه ها و طرح های این دانشگاه در جهت رشد و توسعه آبادانی استان اعلام حمایت کردند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
دانشگاه آزاد قزوین
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا