درباره کاربرد سامانه «کارآفرینی دانش‌آموزی»

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، کاربرد سامانه «کارآفرینی دانش‌آموزی» را تشریح کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، سعید صدیقی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به همراه برادر خود صدرا صدیقی موفق به طراحی سامانه «کارآفرینی دانش‌آموزی» شدند.

صدیقی که با این سامانه در نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشت گفت: دانش‌آموزان به دلیل داشتن سرمایه بزرگی نظیر ذهن خلّاق و پویا و کم بودن دغدغه‌های ذهنی می‌توانند در بسیاری از حوزه‌ها کارآفرین باشند.

وی با اشاره به فواید و مزایای طراحی سامانه «کارآفرینی دانش‌آموزی» بیان کرد: مدارس باید به‌عنوان مراکز مهارتی و پژوهش‌سراها صلاحیت دانش‌آموزان را در این راستا تأیید کنند و از سویی خیال کارفرما یا سفارش‌دهنده بابت تضمین کاری که می‌گیرد، آسوده بوده و ار آنجایی که کار دانش‌آموزی بوده از لحاظ اقتصادی مبالغ به‌صرفه‌تر است.

عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اضافه کرد: کار برنامه‌نویسی سامانه «کارآفرینی دانش‌آموزی» به پایان رسیده و اگر حمایت‌های لازم صورت گیرد کار این سامانه اجرایی می‌شود.

صدیقی، پژوهش‌سرای ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز را از جمله حامیان این طرح عنوان و تأکید کرد: والدین فرزندانی که در مدارس هستند، فارغ از محیط جغرافیایی با توجه به تنوع مشاغل می‌توانند برای فرزندان کارآفرینی و مشتری جذب کنند.

صدرا صدیقی هم بیان کرد: هر دانش‌آموز با هر مهارتی که دارد می‌تواند کار خود را در سامانه «کارآفرینی دانش‌آموزی» ارائه کند، به عنوان مثال اگر دانش‌آموزی در زمینه موسیقی مهارت داشته باشد خود را معرفی می‌کند و افراد می‌توانند در این زمینه به او کار بسپارند.

به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای اشتغال دانشجویان در چهلمین سالگرد راه‌اندازی این دانشگاه با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق از هشتم تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در مصلای تهران برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا