به کارگیری دانشجویان دانشگاه آزاد در واحدهای تولیدی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: طرح «پویش کارآفرینی» با هدف آموزش و کار حین تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد و فعالیت بعد از فارغ التحصیل شدن آنها در بنگاه‌های تولیدی اجرا می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از اقتصاد ایران، حسین سلاح‌ورزی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان بیان داشت: طبق تفاهم اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد در سطح کشور «پویش کارآفرینی» در سراسر کشور اجرا می‌شود که بر همین اساس بدنبال اجرای آن در استان لرستان هستیم. 

وی افزود: این طرح با هدف آموزش عملی و کار حین تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد و فعالیت بعد از فارغ التحصیل شدن آنها در بنگاه‌های تولیدی است. 

نایب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی استان لرستان با بیان اینکه امروز حدود ٢٢ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد در استان لرستان داریم، گفت: پیش از این طرح کارورزی با استقبال خوبی از سوی شرکت‌ها و واحدهای تولیدی همراه بود و اگر این پویش هم اجرا شود پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حقوق و دستمزد و افزایش قیمت انرژی در سال آینده در برخی استان‌ها احتمالا با تعدیل نیروی کار مواجه خواهیم بود و لذا این پویش می‌تواند فرصتی برای جبران این کاهش نیرو باشد.

این طرح سال گذشته به صورت پایلوت در استان اصفهان اجرا شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
اقتصاد ایران
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا