آغاز فعالیت نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های خلاق

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمایشگاه دو روزه جدیدترین دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق کشور، با حضور معاون اول رییس‌جمهور آغاز به کار کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، این نمایشگاه دو روزه با حضور حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و خلاق از سه‌شنبه نوزدهم تا فردا بیستم بهمن‌ ماه برگزار و در آن محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق منتخب در حوزه فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، فناوری‌های فضایی، حمل و نقل پیشرفته، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، لیزر و فوتونیک، فناوری‌های حوزه علوم شناختی، آب و محیط زیست، گیاهان دارویی، زیست‌فناوری، نانوفناوری و سلول‌های بنیادی عرضه می‌شود.

محمد مخبر پس از افتتاح این نمایشگاه که همزمان با ایام الله دهه فجر و با همراهی سورنا ستاری معاون علمی و فن‌آوری رییس‌جمهور انجام شد، از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان آخرین پیشرفت‌ها، دستاوردها و محصولات تولیدی و صادراتی فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

معاون اول رییس‌جمهور در بازدید دو ساعته خود از این نمایشگاه که با همت معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری و در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شده، از غرفه‌های مختلف آن از جمله در حوزه‌های احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی، ژنتیک، دارویی، سلامت، تجهیزات صنعتی و مدیریت انرژی، برق و الکترونیک، فناوری دریایی آب، انرژی، فن‌آوری‌های شبیه‌ساز، عمرانی و ساختمانی، حمل و نقل، بازی و سرگرمی، گردشگری و کشاورزی دیدن کرد.

همچنین مخبر در جریان این بازدید، پس از شنیدن مشکلات و دغدغه‌های فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان، دستورات لازم را برای تسهیل و رفع مشکلات آنها صادر کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا