سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

حضور ۱۰ شرکت دانش‌بنیان کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳

مسئول پاویون پارک علم و فناوری کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ گفت: ۱۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور تحت پوشش پارک، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، جمال افضلی روز یکشنبه اظهار کرد: نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» روز شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

وی افزود: پاویون پارک علم و فناوری کردستان با حضور ۱۰ شرکت دانش‌بنیان و واحدفناور در مساحت ۷۷ مترمربع در سالن پنج برپاست و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور منتخب، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به نمایش گذاشته‌اند.

مسئول پاویون پارک علم و فناوری کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ یادآور شد: شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور «ذهن ابزارگستر رهاور غرب، صنعت توزین ژوانگه اورامان، ایده‌پرداز به نوبه، ژینا ویرا آرای نو، آماتیس دنیای هنر، گشت سلامت نیشتمان، آفاق تجارت سیر کاژین، بیرا تجارت آتی و فرا پیوند کردستان» از پارک علم و فناوری کردستان در این نمایشگاه حضور دارند.

افضلی اضافه کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ تا ۱۲ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا